Persoanele cu DEPRESIE și ANXIETATE răspund bine la tratamentul cu MAGNEZIU

Tulburările de natură neuropsihiatrică au o incidență mult mai mare decât ne  închipuim. Din procentul total de boli netransmisibile, acestea reprezintă circa 36%.

În 2004, World Health Report susținea că depresia este implicată în 40% din tulburările neuro-psihiatrice.

Magneziu pentru depresie si anxietate: wakeup-world.com

Contrar opiniei generale, depresia afectează nu numai psihicul, ci și corpul fizic. Pacienții se simt apatici, abătuți, lipsiți de energie, au probleme cu somnul, suferă de tulburări de apetit, se supără ușor, se simt vinovați, sunt triști, sau dimpotrivă, sunt total insensibili simt nimic.

În America, incidența depresiei la persoanele tinere este mai mare ca oricând. În anul 1900 rareori o persoană suferea de depresie în copilărie sau la maturitate.

Aportul insuficient de magneziu din dietă 

Unul din motivele înmulțirii cazurilor de depresie ar putea fi aportul insuficient de magneziu din alimentație.

Oamenii de știință sunt acum siguri de faptul că alimentele au un impact important asupra structurii creierului și asupra funcțiilor cognitive, a dezvoltării intelectuale și a stării de spirit. Există de asemenea certitudinea că magneziul are un rol esențial în tulburările cognitive și de dispoziție.

Citește și MAGNEZIUL și tulburările sistemului NERVOS

Deși țările occidentale sunt considerate extrem de dezvoltate și prospere, locuitorii lor nu sunt deloc „bine hrăniți”. Dimpotrivă. Dieta de tip vestic este foarte săracă în nutrienți esențiali. 

În ultimele decenii, aportul de magneziu alimentar a scăzut din cauza procedeelor agresive de rafinare și procesare a alimentelor, a consumului redus de cereale integrale, a conținutului redus de minerale din sol, din cauza alegerilor alimentare nesănătoase și a eliminării mineralelor din apa potabilă prin distilare și desalinizare.

În urma proceselor de rafinare, doar 16% din cantitatea de magneziu prezentă în mod natural în grâul integral se mai găsește în făina albă.

Citește și ALIMENTE care ne asigură cel mai bun aport de MAGNEZIU

Legătura dintre lipsa de magneziu și depresie

Studiile au arătat că deficitele severe de magneziu la populația occidentală sunt asociate cu un risc crescut de depresie majoră și markeri biologici de depresie.

Comparativ cu secolul 19, când aportul de magneziu era undeva în jurul a 450 de mg pe zi, în secolul 21, aportul a scăzut la 250 mg pe zi. 

Primul studiu care a arătat beneficiile sulfatului de magneziu asupra pacienților cu depresie agitată a fost publicat în urmă cu 100 de ani. Studiile ulterioare au confirmat rezultatele obținute inițial.

Citește și Rolul MAGNEZIULUI în tulburările NEUROLOGICE (studii)

Acest mineral are legătură cu biochimia creierului și cu fluiditatea membranei neuronale. La pacienții cu lipsă de magneziu au fost observate simptome psihiatrice, neuromusculare și depresive.

Magneziul este folosit astăzi ca adjuvant în tratamentul migrenelor, astmului, alcoolismului, bolilor de inimă, aritmiilor cardiace, pietrelor de calciu la rinichi, sindromul premenstrual și a multor alte afecțiuni.

O recenzie publicată în 2014, realizată pe studii preclinice și clinice, a arătat că pacienții cu depresie și anxietate răspund bine la tratamentul cu elemente esențiale, precum magneziu, zinc, litiu, fier, calciu și crom.

Mai mult decât atât, administrarea unui antidepresiv în combinație cu un mineral crește pe de-o parte eficiența tratamentului și reduce efectele secundare ale medicamentului antidepresiv la persoanele cu depresie sau anxietate.

Citește și MAGNEZIUL ajută la recuperarea rapidă din DEPRESIE, ANXIETATE și alte probleme asociate

Cumpără de aici:

[wcepe_products ids= ‘3504, 5194, 11070, 9106′ button=’Cumpără aici’]

Surse:

1. Młyniec K, Davies CL, de Agüero Sánchez IG, Pytka K, Budziszewska B, Nowak G., Essential elements in depression and anxiety. Part I, Pharmacological Reports. 2014 Aug;66(4):534-44. doi: 10.1016/j.pharep.2014.03.001. Epub 2014 Apr 2: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24948052

2. Serefko A, Szopa A, Wlaź P, Nowak G, Radziwoń-Zaleska M, Skalski M, Poleszak E., Magnesium in depression, Pharmacological Reports. 2013;65(3):547-54: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23950577

3. George A. Eby, Karen L. Eby, and Harald Murk, Magnesium and major depression, Magnesium in the Central Nervous System [Internet]: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK507265/

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

    Adaugă comentariu

    Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.