Oase sănătoase la femei prin remedii naturale – sfaturile vindecătoarei Susun Weed

Articol documentat

Femeile încep să se îngrijoreze că ar putea dezvolta osteoporoză în momentul în care se apropie de vârsta menopauzală. Bine ar fi însă ca această preocupare să apară mai devreme.

Fracturile la șold, mâinile rupte, coloana îndoită – toate acestea sunt semne ale deteriorării osoase care apare mai des la femei odată cu înaintarea în vârstă.

Remedii pentru oase la femei

Remedii pentru oase la femei (trifoi rosu)

Cum îngrijim oasele? Calciu, hormoni sintetici, Fosmax…?

Ce-i de făcut? Sunt o mulțime de tratamente promovate pe piață: suplimente cu calciu, hormoni sintetici, Fosamax. Cât de utile sunt acestea și cât de sigure?

Vindecătoarea Susun Weed din America de Nord este de părere că stilul de viață sănătos poate face o diferență importantă în ceea ce privește protejarea oaselor la femei.

Mișcarea fizică, dieta hrănitoare și ceaiurile din plante pot ajuta într-o oarecare măsură la menținerea oaselor și prevenirea fracturilor.

Terapia cu hormoni de sinteză crește riscul altor probleme de sănătate. La fel se poate spune și despre suplimentele alimentare. Deși pot fi utile în cazuri grave, în scop preventiv pot face mai mult rău decât bine, spune terapeuta.

Citește și: FOSAMAX – un medicament pentru osteoporoza asociat cu risc de fracturi și cancer

Un stil de viață sănătos va avea întotdeauna consecințe favorabile asupra mai multor aspecte ale vieții, precum prevenirea bolilor de inimă și a cancerului de sân.

Susun Weed spune că femeile ar trebui să înceteze să se mai gândească sau să se mai teamă de osteoporoză. Medicina veche lua în calcul pacientul și nu boala în sine.

Se cuvine așadar să acordăm importanța cuvenită organismului ca întreg care are nevoie de întărire, protecție și vindecare. Dacă ne concentrăm pe prevenirea osteoporozei este posibil să creștem, fără să realizăm, riscul de cancer mamar.

Hormonii sintetici pot cauza cancer la sân

După menopauză, femeile care iau înlocuitori de estrogen pentru prevenirea osteoporozei au un risc mai mare să dezvolte cancer de la. Un tratament de numai 5 ani mărește șansele apariției acestui tip de cancer cu 20%.

Terapia de substituție hormonală crește acest risc cu 40%. Iată așadar că mărirea densității osoase la femeile post-menopauzale nu este tocmai benefică în acest fel.

Nici nu există dovezi care să ateste că o densitate osoasă scăzută duce în mod neapărat la fracturi. Dr. Susan Brown – expert în sănătatea naturală a oaselor și director al Osteoporosis Information Clearing House a recunoscut că nu există o legătură directă demonstrată în acest sens.

Nu densitatea osoasă scăzută crește riscul de fracturi

Un studiu recent a arătat că persoanele (peste 65 de ani) cu o densitate osoasă mare au avut la fel de multe fracturi ca persoanele cu o densitate osoasă mică.

Așadar, nu densitatea redusă este problema. Ci mai curând ar putea fi vorba despre pierderea flexibilității oaselor. Oasele flexibile se îndoaie, în timp ce oasele rigide se rup.

Nu contează dacă osul este subțire sau gros. Atâta timp cât este flexibil, el nu se va rupe ușor. Flexibilitatea osoasă poate fi obținută sau păstrată prin hrănirea corespunzătoare a oaselor și tonifierea mușchilor din jurul lor.

Citește și: Ce simptome cauzează osteoporoza

Axați-vă pe hrănirea și întărirea oaselor!

Nu vârsta înaintată este de vină pentru slăbirea oaselor. Ci dieta săracă în nutrienți și lipsa de mișcare.

Oasele au nevoie de proteine 

Oasele sunt alcătuite din proteine. Sunt bogate în diverse minerale: calciu, siliciu, seleniu, bor, magneziu, potasiu, mangan, fosfor, sulf, crom și multe altele. Pentru a le putea utiliza, corpul are nevoie de vitamina D și de grăsimi sănătoase.

Iată așadar doi nutrienți care trebuie să fie prezenți în dieta femeilor care se apropie de menopauză.

Proteinele din soia sunt dăunătoare pentru sănătatea oaselor. Soia nu conține calciu și afectează de asemenea absorbția acestuia în oase.

Ce calciu este recomandat?

O dietă sănătoasă trebuie să combine proteinele cu calciu. De exemplu lipii din porumb cu fasole sau alte leguminoase, hamburgeri cu brânză.

Există și o serie de plante bogate în calciu, precum urzicile, trifoiul roșu, frunzele de tătăneasă și ovăzul verde.

Citește și: Plante bogate în calciu, benefice în osteoporoza

Trebuie să reținem că doar calciul din alimente este benefic și eficient. Un studiu pe 10.000 de femei peste 65 de ani a arătat că suplimentele cu calciu cresc riscul de fracturi la șold și la coloană.

Lactatele asigură calciu și grăsimi cu rol important în utilizarea mineralelor.

Nu ignorați importanța altor minerale 

Dieta nu trebuie concentrată doar pe calciu. Excluderea celorlalte minerale poate afecta oasele. Asta deoarece calciul este fragil și inflexibil.

Alimentele și plantele sunt produse naturale, care nu conțin doar calciu, ci și alte minerale care hrănesc oasele.

Acestea însă nu trebuie consumate crude, ci preparate termic. De exemplu, pentru a extrage mineralele din plante, trebuie să le folosim în cantități mari și să le lăsăm la infuzat în apă sau în oțet cât mai mult timp.

Ceaiurile și verdețurile gătite oferă minerale ușor de asimilat

Susun Weed recomandă 30 g de plante uscate la un borcan de apă clocotită. Se lasă la infuzat peste noapte. Se pot folosi urzici, ovăz verde, trifoi roșu sau frunze de tătăneasă. La acestea se pot adăuga mentă, roiniță sau alte plante aromatice.

Fructele și legumele trebuie și ele gătite până ce își schimbă culoarea și textura. Acest lucru arată că pereții celulari s-au rupt și mineralele au fost extrase.

Citește și: Remedii pentru osteoporoza la femei și bărbați

Un bol de verdețuri gătite pe zi poate face mult pentru sănătatea oaselor. Mineralele din plantele verzi sunt folosite mai ușor și mai bine de corp.

O cercetare realizată de dr. Campbel de la Universitatea Cornell în satele din China cu cele mai mici rate de fracturi la femeile de vârstă medie și înaintată a arătat acest lucru. Dietele bazate pe legume cu frunze verzi și alimente vegetale joacă un rol important în scăderea riscului de boli, inclusiv de osteoporoză.

Grăsimile – esențiale pentru oase

Susun Weed este de părere că problemele osoase nu apar la femeile post-menopauzale din cauza lipsei de estrogen, ci din cauza lipsei de grăsimi bune în dietă. Un aport insuficient de grăsimi poate duce la o producție anormală de hormoni.

De asemenea, vitamina D (care este o vitamină asemănătoare hormonilor) nu va putea fi utilizată adecvat. Inclusiv absorbția mineralelor în corp depinde de grăsimi.

Citește și: Coada-calului încetinește fenomenul de osteoporoză – prof. Ovidiu Bojor

Cumpără de aici remedii pentru oase:

[wcepe_products ids= ‘11000, 10921, 10938, 4660′ button=’Cumpără aici’]

Sursă articol: Wise Women Mentor Susun Weed, Healthy Bones The Wise Woman Way: http://www.wisewomanmentor.com/wise-woman-ezine/7849785

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

loading...
Loading...

    Adaugă comentariu

    Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.