Pâine din semințe de in, fără făină – rețetă din 3 ingrediente

Ești nevoit să ții o dietă fără gluten? Cu siguranță pâinea este cel mai greu lucru de rezolvat pentru tine.

Pâinea fără gluten din comerț este scumpă și nu toată lumea o tolerează.

Paine fara gluten din seminte de in - reteta

Imagine sugestiva: Paine fara gluten din seminte de in – reteta: Dvortygirl

Faceți pâine fără gluten în casă

Singura soluție – și cea mai bună – este să-ți faci propria pâine fără gluten la tine acasă.

Există multe rețete ingenioase care te ajută să obții o textură reușită și un gust bun. Nu trebuie să cumperi făină fără gluten sau alte ingrediente sofisticate.

O pâine bună poate fi făcută din diverse tipuri de semințe și leguminoase. Încearcă, de pildă, să faci pâine din semințe de in. Este foarte consistentă și sățioasă. 100% naturală și sănătoasă.

Ai nevoie doar de 3 ingrediente. Fără făină, fără drojdie, fără ulei.

Pâine din semințe de in – rețetă

Ingrediente

Din ingredientele de mai jos rezultă o pâine mică, pentru 3-4 porții:

  • 150 g de semințe de in întregi
  • 26 g de tărâțe de psyllium
  • 2 lingurițe de praf de copt
  • 240 ml de apă fierbinte
  • sare și alte condimente, după gust

Mod de preparare

Semințele de in trebuie măcinate înaintte. Puteți folosi în acest sens râșnița electrică de cafea. Semințele trebuie pulverizate într-o pulbere fină.

Puneți făina de semințe de in într-un bol. Adăugați tărâțele de psyllium, praful de copt și sarea. Amestecați bine și turnați apa fierbinte.

Amestecați până rezultă o bilă. Modelați apoi aluatul sub formă de pâine. Îi puteți da o formă dreptunghiulară, ovală sau rotundă. Chiar puteți crea mai multe pâinici mici (bulci). Coca este umedă și modelabilă.

Așezați pâinea pe o hârtie de copt în tava cuptorului. Dați-o în cuptorul preîncălzit la 180 de grade pentru 60 de minute.

Este gata când scobitoare iese curată din centru. Pâinea din semințe de in are o textură ușor umedă sau lipicioasă. De aceee trebuie să o lăsați la răcit complet înainte de a o tăia.

Se poate păstra la frigider. Rezistă până la 7 zile.

Fiind foarte sățioasă, nu poți mânca mult odată. De fapt, nici semințele de in nu trebuie consumate în cantități mari.

Trebuie să creșteți aportul de apă atunci când mâncați semințe de in, pentru a nu avea probleme intestinale.

Rețete similare

Vă recomand și alte rețete de pâine fără gluten pe care le puteți încerca:

Pâine fără gluten din linte roșie uscată – rețetă fabuloasă!
Lipii din ovăz – se fac repede, țin saț și înlocuiesc cu succes pâinea cu gluten
Înlocuitor de pâine, din semințe de in și ceapă – doar 2 ingrediente
Pâine din făină de orez super-pufoasă – rețetă coreeană

Sursă articol: Chloee Vegan, This 3-ingredient flax bread is amazing: https://www.instagram.com/p/CrJ44WlJxBj/

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.