Gogoși de post fragede fără zahăr – doar 3 ingrediente

Gogoșile sunt preferatele tuturor. Chiar și cele de post pot ieși la fel de gustoase dacă urmezei rețeta de mai jos.

Ingredientul-cheie este iaurtul de cocos. Acesta se găsește în magazinele mari, precum Lidl. Dar poate fi făcut și în casă. Vă las aici o rețetă în acest sens.

Gogosi de post fragede, fara zahar – doar 3 ingrediente

Imagine cu titlu sugestiv: Gogosi de post fragede, fara zahar: stu_spivack

Rețeta de gogoși de post are doar 2 ingrediente principale: iaurtul vegan și făina. Celelalte două sunt secundare și le are oricine în casă: praf de copt și sare.

Pare greu de crezut că din ingrediente atât de puține poate ieși ceva bun. Aceste gogoși nu sunt doar reușite, ci neașteptat de pufoase și fragede. Acest lucru se datorează desigur iaurtului.

Gogoși de post fără zahăr – rețetă

Ingrediente

• 300 g de iaurt de soia (sau cocos)
• 200 g de făină
• 1 linguriță de praf de copt
• 1/8 linguriță de sare

Mod de preparare

Goliți conținutul paharelor de iaurt într-un bol încăpător. Adăugați sarea și amestecați cu o lingură. Puneți apoi o parte din făină împreună cu praful de copt și omogenizați.

Incorporați restul de făină. Aluatul va fi gros și lipicios. Gogoșile se fac cu lingura, nu cu forme.

Umpleți o tigaie adâncă pe jumătate cu ulei. Așteptați să se încingă bine, apoi luați câte o linguriță din compoziție și puneți-o în baia de ulei. Dacă vreți să faceți gogoși mai mari, folosiți o lingură mare.

Întoarceți gogoșile cu o paletă pentru a se rumeni uniform. Scoateți-le pe o farfurie așternută cu șervețele de hârtie pentru a absorbi excesul de ulei.

Dacă nu le pudrați cu zahăr, parcă nu arată a gogoși, nu-i așa? Întrucât rețeta este fără zahăr, le puteți da prin pudră de stevia sau eritritol după ce s-au răcit. Sau le puteți stropi cu ciocolată topită sau sos de fructe de pădure pasate, după preferință.

Sunt delicioase atât calde, cât și reci. Frăgezimea lor rezistă câteva zile.

Note și sugestii

Dacă vreți ca gogoșile să fie mai sățioase și mai hrănitoare, folosiți făină integrală în loc de făină albă.

În compoziție se pot adăuga unele arome, precum vanilie, rom, coajă de lămâie sau portocală.

Rețete similare

Pe site-ul nostru puteți găsi și alte rețete de gogoși de post făcute în casă:

Gogoși de post, la cuptor – umplute cu nucă și gem
Gogoşi greceşti cu miere şi scorţişoară – de post
Gogoși de post cu ovăz și scorțișoară la cuptor (fără zahăr și ulei)

Sursă articol: Rețete Vegane, Cum să faci gogoși delicioase și pufoase din 2 ingrediente: https://www.youtube.com/watch?v=k_1lSbd4R0Y&ab_channel=Re%C8%9BeteVegane

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.