Băutura pe care să o bei seara pentru somn și slăbit

Cu această băutură împuști doi iepuri dintr-o lovitură, sau chiar mai mulți. Cei doi iepuri sunt somnul și slăbitul.

Rețeta este recomandată de dr. Alan Mandell pe canalul său de Youtube. Nimic complicat sau sofisticat.

Bautura pe care sa o bei seara pentru somn si slabit

Bautura pe care sa o bei seara pentru somn si slabit: Azerbaijan stockers

Băutura se face cu ingrediente naturale, pe care probabil deja le aveți prin casă. Combinarea lor face ca efectul fiecărui ingredient să fie potențat, iar rezultatul scontant să fie și mai mare.

Citește și – Ceaiul care te ajută să slăbești în timp ce dormi (studii)

Băuturi care te ajută să arzi grăsime în timp ce dormi

Într-un articol mai vechi scriam despre un ceai care te ajută să slăbești în timp ce dormi. Este vorba despre un sortimente de ceai verde, anume ceaiul Oolong.

Cercetătorii japonezi au descoperit că acest ceai ajută corpul să ardă grăsime în timpul somnului. Participanții care au băut acest ceai au avut o rată metabolică mai mare cu 20%.

Ceaiul verde este realmente o băutură excelentă pentru stimularea metabolismului și arderea grăsimii abdominale. Efectele sale au fost demonstrate științific.

Citește și – 3-4 căni de ceai verde ajută la arderea caloriilor și reducerea grăsimii abdominale

O altă băutură care face metabolismul mai rapid și ne ajută să slăbim se poate obține în casă din ingrediente foarte simple. Vă prezentăm rețeta pe care o recomandă dr. Mandell.

Băutură pentru somn și slăbit – rețetă

Ingrediente

  • ½ linguriță de pulbere de scorțișoară
  • ¼ linguriță de boia de ardei iute sau paprika
  • 1 praf de piper măcinat
  • 1-2 lingurițe de miere
  • 1 cană de apă fierbinte

Mod de preparare

Puneți toate condimentele într-o cană. Turnați apa fierbinte peste ele și amestecați bine, cu un bețișor sau cu o lingură de lemn. Consumați această infuzie seara, cu 30-40 de minute înainte de a merge la culcare.

„Aceasta vă va ajuta să dormiți mai profund și va accelera metabolismul, astfel încât corpul vostru să ardă mai multă grăsime”.

Puteți consuma această băutură și dimineața, cu minim jumătate de oră înainte de micul-dejun.

Efecte și beneficii

Dr. Mandell consideră acest amestec un elixir pentru creșterea vitezei metabolismului odată cu înaintarea în vârstă.

Ajută de asemenea la reglarea nivelului de glucoză și insulină din sânge. Susține sănătatea sistemului cardiovascular și somnul de noapte.

Scorțișoara este un „arzător” eficient al grăsimii corporale. Această mirodenie conține cinamaldehidă – o substanță care activează răspunsurile metabolice. A demonstrat efecte termogenice și anti-obezitate.

Un compus termogenic este un compus care stimulează generarea de căldură. Pe măsură ce corpul produce mai multă căldură, arderea caloriilor va fi de asemenea mai intensă.

Citește și – Apa cu lămâie, oțet și scorțișoară te ajută să arzi mai multă grăsime abdominală

Scorțișoara crește cantitatea de grăsime maro din țesuturile adipoase subcutanate. Grăsimea maro este grăsimea care ajută la oxidarea (arderea) grăsimii albe (grăsimea de depozit de pe burtă). Scorțișoara este așadar un adjuvant natural pentru reducea grăsimii abdominale. 

Mai mult decât atât, este un condiment valoros pentru diabetici. Ea ajută la scăderea zahărului din sânge, având o acțiune similară insulinei.

Un alt condiment termogenic care previne acumularea de grăsime în corp este piperul negru. Acesta conține piperină, un compus care sporește activitatea metabolismului.

Paprika are proprietăți antioxidante și antiinflamatoare. Capsaicina pe care aceasta o conține mărește temperatura corpului și implicit rata metabolică.

Paprika este o sursă bună de vitamina A, beta-caroten, criptoxantină, capsantină și luteină, vitamine E, vitamina B6 și fier.

Dr. Mandell spune că paprika afectează în mod pozitiv anumiți hormoni și neurotransmițători asociați cu somnul și starea de bine.

Un studiu publicat în jurnalul „Nutrients” în 2017 susține că vitaminele B din paprika ajută la producția și eliberarea melatoninei. Acest hormon menține ciclul normal al somnului. Paprika reglează serotinina – așa-zisul hormon al „fericirii”.

Carotenoizii din paprika protejează vederea de bolile degenerative, precum cataracta și scad colesterolul LDL. Capsaicina reduce inflamațiile și durerile. Este utilă în bolile autoimune și cele care au o componentă inflamatoare, precum artrită, diabet, obezitate sau boli cardiovasculare.

Paprika îmbunătățește digestia și circulația, previne apariția varicelor.

Mierea naturală este la rândul ei antiinflamatoare, antimicrobiană, antioxidantă și detoxifiantă.

Surse articol:

1. Dr. Alan Mandell, 1 Cup at bedtime sleep deeply & burn belly fat: https://www.youtube.com/watch?v=CMVaoCT6hsE&ab_channel=motivationaldoc
2. Lizzie Streit, 8 Science-backed benefits of paprika, Healthline: https://www.healthline.com/nutrition/paprika-benefits
3. Aditi Shenai, How does paprika benefit your health? Healthyfy Me: https://www.healthifyme.com/blog/paprika/#Health_Benefits_of_Paprika

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.