Clicky

3-4 căni de CEAI VERDE ajută la arderea CALORIILOR și reducerea GRĂSIMII ABDOMINALE

Ceaiul verde este una din cele mai consumate băuturi din lume. Popularitatea sa se datorează numeroaselor beneficii cu care a fost asociat.

Studiile au legat consumul de ceai verde de reducerea riscului de boli cardiovasculare, accident vascular cerebral, diabet, Alzheimer, Parkinson, obezitate și cancer.

Ceai verde

Cele mai multe persoane beau acest tip de ceai pentru efectele sale pozitive asupra greutății corporale. Nu este o simplă presupoziție, ci un lucru testat și demonstrat științific în numeroase studii.

Ceaiul verde ajută îndeosebi la reducerea grăsimii abdominale. Acest lucru se datorează conținutului de catechine. Acești compuși cresc nivelul de colecistokinină – un hormon al sistemului gastrointestinal care stimulează digestia grăsimilor și a proteinelor, și care contribuie la suprimarea apetitului și a consumului de alimente.

Totodată, catechinele modifică echilibrul energetic prin interacțiunea cu metabolismul carbohidraților și a grăsimilor. Cel mai abundent și activ tip de catechine este epigalocatechina-3-galat (EGCG). Acestuia se datorează efectele metabolice ale ceaiului verde.

Pe lângă antioxidanții implicați în arderea grăsimilor, ceaiul verde conține și cafeină, o substanță care stimulează termogeneza. Studiile au arătat că persoanele care consumă cafea cu ceai verde au parte de o scădere mai mare a circumferinței taliei și pierd mai mult în greutate decât cei care consumă doar cafeină.

Un studiu apărut în 2010, realizat la Universitatea de Stat din Oklahoma, a arătat că un consum de 4 căni de ceai pe zi sau 2 capsule de ceai verde pe zi timp de 8 săptămâni a determinat o scădere semnificativă a greutății corporale.

Potrivit unui alt studiu, publicat în Jurnalul American de Nutriție Clinică, 3-4 căni de ceai verde pe zi crește cu 4% rata metabolică în decursul a 24 de ore. Acest lucru înseamnă circa 50-100 calorii arse pe zi.

_____________________________________________________________________________________________________________

Surse bibliografice:

1. Nutrition Refined, Lose weight eat the right food: http://nutritionrefined.com/lose-weight-eat-right-food/

2. Basu A1, Sanchez K, Leyva MJ, Wu M, Betts NM, Aston CE, Lyons TJ., Green tea supplementation affects body weight, lipids, and lipid peroxidation in obese subjects with metabolic syndrome, J Am Coll Nutr. 2010: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20595643

3. Abdul G Dulloo Claudette Duret Dorothée Rohrer Lucien Girardier Nouri Mensi Marc Fathi Philippe Chantre Jacques Vandermander, Efficacy of a green tea extract rich in catechin polyphenols and caffeine in increasing 24-h energy expenditure and fat oxidation in humans, The American Journal of Clinical Nutrition, Volume 70, Issue 6, 1 December 1999, Pages 1040–1045: https://academic.oup.com/ajcn/article/70/6/1040/4729179

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

loading...

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

Răspunde corect la următoare operație aritmetică *