Clicky

VITAMINA C este mai importantă pentru OASE decât CALCIUL – dr. Suzanne Humphries

Dr. Suzanne Humphries este un doctor educat în stil convențional, care a lucrat în sistemul medical timp de 19 ani și a văzut de aproape cum tratamentele alopate eșuează și creează noi și noi boli.

În ceea ce privește osteoporoza, este de părere că suplimentele cu calciu sunt mai degrabă dăunătoare decât folositoare

Vitamina c mai importanta pentru oase decat calciul

 

„Mă întristează să văd femei în vârstă diagnosticate cu „osteopenie” sau „osteoporoză” care ascultă de doctori și iau suplimente de calciu sau chiar medicamente problematice numite bisfosfonați.

Acestea sunt abordări iraționale, dogmatice, dăunătoare ale problemei degradării osoase pe măsură ce îmbătrânim”.

_________________________

CALCIUL SE DEPUNE ÎN VASELE DE SÂNGE ȘI ÎN VALVELE INIMII

În practica de medicină internă și nefrologie, dr. Humphries a văzut numeroși pacienți bolnavi de boli vasculare în timp ce luau dozele recomandate de calciu.

Razele X au arătat contururile perfecte ale vaselor de sânge calcifiate și a valvelor inimii calcifiate.

Calcifiere mamara

În această imagine se poate vede o arteră mamară calcifiată, des întâlnită la femeile tratate pentru hipertensiune arterială.

Principalul medicament folosit în hipertensiunea arterială este un diuretic tiazidic, care determină corpul să rețină calciul și să piardă magneziul și potasiul.

Aceste tipuri de calcificări nu au fost observate doar la sân, ci în arterele mari din întregului corp. Dr. Humphries este de părere că aceste probleme pot fi evitate.

_________________________

VITAMINA C, VITAMINA K2, VITAMINA D3, BOR, MAGNEZIU, SILICIU

Medicii recomandă calciul și fosomax persoanele cu osteoporoză și probleme ale oaselor, însă dr. Humphries crede că un regim mult mai constructiv trebuie să includă vitamina C, vitamina K2, vitamina D3 (suplimente în lunile de iarnă, iar vara soarele), bor, siliciu și magneziu.

Acestea sunt mult mai importante decât calciul pentru prevenirea fracturilor și pentru menținerea oaselor sănătoase.

Calciul va ajunge în cele din urmă în mușchii inimii, în valvele cardiace și în vasele de sânge, crescând riscul de boli cardiovasculare.

Dacă însă corpul va primi suficientă vitamina C, vitamina D3 și vitamina K2, va direcționa calciul ingerat din alimente acolo unde îi este locul, și nu în inimă sau în vasele de sânge.

Vitamina K este cunoscută în rândul practicanților de medicină holistică drept un nutrient important pentru sănătatea cardiovasculară și a oaselor.

Vitamina D3, la un nivel de 50-79 mg/ml va ajuta la menținerea bunei funcționări a sistemului imunitar și a rezistenței oaselor.

 

Vezi și Alimentele bogate în BOR previn subțierea OASELOR și OSTEOPOROZA

_________________________

VITAMINA C AJUTĂ LA ÎNTĂRIREA OASELOR

Studiile au arătat că pacienții vârstnici cu fracturi osoase au niveluri mai mici de vitamina C în sânge decât aceia care nu au fracturi. Iar densitatea minerală este mai mare la persoanele care iau suplimente cu vitamina C, independent de nivelul de estrogen.

Vitamina C ajută la întărirea oaselor prin următoarele acțiuni:

– mineralizează oasele
– stimulează oasele să formeze celule pentru a crește
– previne degradarea excesivă a oaselor
– amortizează stresul oxidativ, care înseamnă îmbătrânire
– este vitală pentru sinteza colagenului

Când nivelul de vitamina C este scăzut în corp, se întâmplă contrariul celor arătate mai sus. Mai precis, osteoclastele – celulele osoase care degradează oasele se înmulțesc, în timp ce osteoblastele – celulele osoase care plasează mineralele și oasele noi încetează să se mai formeze.

Dieta actuală nu ne permite să luăm suficientă vitamina C din alimente. Adulții ar putea lua 2-5 g de ascorbat de sodiu pe zi ca supliment. Cei care au pietre la rinichi sau boli renale trebuie să ceară sfatul medicului înainte de a lua aceste supliment.

Nu vă temeți să luați vitamina C. Este una din cele mai sigure și non-toxice suplimente cunoscute. Folosiți ascorbat de sodiu, acid ascorbic sau vitamina C lipozomală, și niciodată ascorbat de calciu sau Ester-C.

Nu trebuie să uităm că mișcarea fizică este esențială pentru oase și ar trebuie să reprezinte baza unui schelet sănătos, și că suplimentele nu trebuie privite sau folosite ca un înlocuitor al alimentației sănătoase.

 

_______________________

Sursă: Greenmedinfo, Osteoporosis Is Scurvy of the Bone, Not Calcium Deficiency: http://www.greenmedinfo.com/blog/osteoporosis-scurvy-bone-not-calcium-deficiency

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

loading...

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

Răspunde corect la următoare operație aritmetică *