Dieta de detoxifiere de 3 zile prin care poți pierde în greutate

Dieta de detoxifiere de 3 zile are ca scop principal eliminarea toxinelor din corp.

Cu toții avem nevoie de o detoxifiere regulată, deoarece nivelul de poluare la care suntem expuși a crescut îngrijorător.

Dieta de detoxifiere de 3 zile prin care poti pierde in greutate

Dieta de detoxifiere de 3 zile prin care poti pierde in greutate: Kamran Aydinov

Creșterea în greutate, constipația, indigestiile, probleme ale pielii și căderea părului sunt doar câteva semne de intoxicare a organismului.

Citește și – 17 semne că ficatul tău are nevoie de o detoxifiere + remedii

Toxinele din produsele alimentare și agenții poluanți din mediu sunt factori pro-inflamatori.

Iar inflamația cronică nerezolvată poate duce la probleme grave de sănătate, inclusiv obezitate, boli cardiovascular, diabet sau cancer.

CE BENEFICII ARE DIETA DETOXIFIANTĂ

Curățarea organismului de toxine aduce cu sine o serie de beneficii.

Dieta de detoxifiere de 3 zile poate ajuta la creșterea metabolismului, stimularea funcțiilor cognitive, scăderea în greutate, îmbunătățirea aspectului pielii și reducerea inflamației sistemice.

PLAN ALIMENTAR RECOMANDAT

Dieta pe care trebuie să o urmați în cele 3 zile de detoxifiere nu este deloc plictisitoare.

Conține o diversitate de alimente, care ajută practic la curățarea organismului.

Orele 7:30 – 8:00: apă detoxifiantă dintr-o cană de apă, 2 lingurițe de semințe de schinduf și 1 lingură de suc de lămâie sau lime.

Micul-dejun (8:45 – 9:15): smoothie detoxifiant din ½ avocado, 1 lingură de semințe de chia, 5-6 căpșuni și 1 lingură de miere; sau dintr-o banană, 1 lingură de semințe de in, 30 g de afine și 1 lingură de miere.

Orele 10:30 – 11:00: 1 portocală și 4 migdale; sau 1 măr și 4 migdale.

Prânz (12:30 – 13:00): orez brun, ciuperci, fasole verde, mocovi, ceapă și usturoi călite în ulei de măsline; sau salată de pui cu roșii cherry, avocado, ardei gras galben, mazăre fiartă și pătrunjel, cu un sos din iaurt și ulei de măsline.

Gustare (15:00 – 16:00): 1 cană de lapte bătut, iaurt sau kefir cu semințe de chimion prăjite și măcinate și ½ cană de felii de castravete; sau 1 castravete simplu.

Cina (19:00): un bol cu supă de ciuperci și legume; sau un bol de supă de pui cu legume.

Planul alimentar de 3 zile este foarte ușor de urmat. Ingredientele sunt hipocalorice, dar bogate în vitamine, minerale și antioxidanți.

Citește și – Cura cu suc de castravete – pentru detoxifiere, pietre la rinichi, gută, obezitate, diabet și cosmetică

Conțin multe fibre și carbohidrați complecși care ajută la stimularea digestiei și a metabolismului.

ALIMENTE INTERZISE

Pe durata celor 3 zile de detoxifiere trebuie să evitați anumite alimente. Acestea sunt:

→ carnea roșie
→ carnea de curcan
→ burgerii, cârnații, pateurile, baconul, salamurile
→ smântâna, brânzeturile
→ untul și margarina
→ maioneza, dressing-urile cumpărate
→ nucile sărate
→ gustările bogate în grăsimi sau ulei și sare
→ ciocolata
→ zahărul
→ alcoolul, cafeaua
→ băuturile răcoritoare
→ produsele alimentare procesate sau rafinate
→ produsele semi-preparate (inclusiv cele congelate)

Dieta de detoxifiere trebuie realizată măcar odată la 2 luni.

ALTE SFATURI

Planul alimentar propus mai sus ne arată un model de dietă curată și sănătoasă.

Încercați să păstrați câteva din sugestiile de mic-dejun, prânz, cină sau gustare din această dietă.

Cu siguranță vă vor ajuta să construiți obiceiuri sănătoase pe care să le păstrați după finalizarea dietei.

Asigurați-vă un aport de minim 8 pahare de apă pe zi.

Pentru a ajuta ficatul să elimine toxinele și poluanții din corp, beți ceai de păpădie sau de mușețel.

Sucurile din legume sunt de asemenea utile.

Citește și – Ceaiul de păpădie – excelent pentru detoxifiere și reglare hormonală la femei

Consumați alimente bogate în fibre. Alegeți pâinea făcută din făină integrală sau hrișcă.

Includeți minim 3 porții de fructe, legume și verdețuri pe zi.

Faceți cât mai multă mișcare fizică. Mersul vioi, alergările și exercițiile aerobice ajută.

Odihniți-vă 8 ore pe noapte. Dormiți măcar jumătate de oră la amiază.

Sursă articol: Charushila Biswas, Dr. Jill Carnahan, 3-day detox diet plan for weight loss that really work, Style Craze: https://www.stylecraze.com/articles/guide-for-detox-diet-plans/

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.