5 ALIMENTE care au proprietăți ANTI-RID

Este un proces biologic firesc să pierdem treptat din frumusețea fizică odată cu trecerea anilor. Pielea este prima care începe să arate semne intransigente de îmbătrânire, începând cu vârsta de 30 de ani.

Alimentația ne poate ajuta să ne menținem sănătoși și cu un aspect tânăr până la o vârstă înaintată, fără să fie nevoie să apelăm la diverse trucuri costisitoare și artificiale, precum operații estetice, tratamente cu laser sau injecții cu substanțe “magice”.

Alimente Anti-Rid

Alimente Anti-Rid

Alimente cu proprietăți anti-rid

Ceea ce mâncăm are un impact extraordinar asupra pielii noastre. O dietă nesănătoasă va duce negreșit la îmbătrânirea prematură a pielii. Cercetătorii au arătat că alimentele bogate în grăsimi polinesaturate, băuturile carbogazoase și carbohidrații rafinați cresc riscul inflamațiilor, și implicit a ridurilor.

Castravetele

Efectul răcoritor și hidratant al castraveților poate fi resimțit pe pielea noastră. Castravetele verde are puterea de a reduce căldura arzătoare de la nivelul pielii pe care inflamațiile o cauzează. Aceste legume abundă în apă și vitamina C, un antioxidant extrem de prețios pentru menținerea pielii tinere și sănătoase. Rondelele de castravete aplicate pe ochi sunt de asemenea un remediu bine-cunoscut pentru reducerea cearcănelor.

Ardeiul gras

Indiferent de culoarea lui – roșu, galben sau verde, ardeiul gras are proprietăți antiinflamatoare și antioxidante. Puțină lume știe că ardeiul gras, în special cel roșu, este foarte bogat în vitamina C, un antioxidant important pentru producția de colagen, reducerea punctelor negre și a altor pete cauzate de soare, reducerea inflamațiilor și iritațiilor pielii, estomparea semnelor cauzate de acnee și coșuri, accelerarea procesului de vindecare a pielii și prevenirea îmbătrânirii premature a pielii.

Pentru beneficii maxime, ardeiul gras trebuie consumat cât mai natural posibil, în stare crudă (ca atare sau în salate).

Broccoli

Varza, broccoli și conopida sunt legume crucifere renumite pentru proprietățile lor anticancerigene. Broccoli este foarte bogat în antioxidanți și Omega-3, vitamina C și compuși antiinflamatori. Broccoli nu trebuie gătit foarte mult, pentru a nu distruge nutrienții conținuți.

Avocado

Acest fruct este o sursă uimitoare de nutrienți care hrănesc și protejează pielea: vitamina E, vitamina A și grăsimi mononesaturate. Avocado trebuie să fie copt bine pentru a-l consuma ca atare, sau adăuga la salate sau smoothie-uri. Este copt atunci când degetul intră puțin în miez când apăsăm coaja. Din avocado se poate face și o mască facială, pe care să o aplicăm seara, înainte de culcare.

Ouă

Ouăle sunt surse extraordinare de aminoacizi, care ajută la construirea de proteine și la regenerarea pielii, menținerea umidității și elasticității pielii. Albușul de ou poate fi folosit și extern, pentru întinderea ridurilor din jurul ochilor. Efectele se văd imediat.

Sursă: http://www.chicagonow.com/get-fit-chicago/2014/11/5-foods-that-fight-wrinkles/

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.