Radiațiile ELECTRO-MAGNETICE produc oboseală, depresie, cancer, tulburări nervoase, modificări genetice, avort spontan

Poluarea electromagnetică este o nouă formă de poluare la care suntem expuși zilnic.

Acest subiect este foarte important pentru publicul larg, întrucât trăim înconjurați de un fum (smog) invizibil nociv, produs de electricitate, și nu cunoaștem cât de serioase sunt consecințele pe termen lung asupra sănătății.

Poluarea Electro-magnetica

Dr. inginer Andrei Drăgulinescu de la Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din București citează rezultatele unor studii care au demonstrat nocivitatea expunerii la radiațiile electromagnetice.

Poluarea electromagnetică a fost asociată cu afectarea sistemului imunitar și apariția unui set de simptome specifice sindromului de sensibilitate electromagnetică:

– oboseală cronică
– slăbiciune musculară
– leșin
– senzație de dezorientare
– dificultăți de concentrare
– stare de panică
– tulburări de vedere
– iritații ale pielii

Aceste simptome sunt cel mai frecvent întâlnite la persoanele care lucrează în medii în care sunt folosite aparaturi care emit radiații electromagnetice: operatori PC, electroniști, chirurgi, medicii și asistenții din sălile de operație, piloți.

Această aparatură a fost pusă la îndemâna populației fără să se fi cercetat dacă prezintă efecte negative asupra sănătății”, spune dr. Drăgulinescu.

Nocivitatea radiațiilor electromagnetice a fost comparată cu cea a fumului de țigară, a aerului și a apei poluate, iar „în privința efectului de avalanșă asupra sănătății, cu procesul lent al otrăvirii cu mercur”.

_____________________________________________________________________________________________________

Cităm câteva din consecințele devastatoare ale câmpurilor electromagnetice asupra sănătății, evidențiate de studii:

– afecțiuni degenerative ale sistemului nervos
– modificări genetice cu efecte ereditare
– dezvoltarea de celule canceroase
– tulburări psihice și comportamentale
– depresie
– avort spontan

Incidența tot mai mare a cancerului în țările dezvoltate se datorează și nivelului crescut de poluare electromagnetică. Dr. Drăgulinescu avertizează că efectele negative ale utilizării telefonului mobil nu apar imediat, ci în timp, în decursul a zeci de ani.

Datele statistice furnizate de NeurologyChannel.com arată că tumorile cerebrale canceroase constituie a doua cauză de deces în rândul populației cu vârsta cuprinsă între 15-34 de ani. În Australia, cancerul cerebral este chiar principala cauză de deces la copii și tineri.

Cercetătorii susțin că această rată crescută a mortalității se datorează expunerii la radiațiile generate de telefoanele mobile.

Nu doar telefoanele mobile, PC-urile și gadgeturile în general sunt periculoase, ci și alte aparate electrice utilizate în apropierea capului, precum:

uscătorul de păr
– aparatul de ras electronic
– păturile electrice