Cea mai sănătoasă BUDINCĂ din lume – se prepară fără foc, doar din 3 ingrediente

Această budincă este foarte hrănitoare și are efecte terapeutice remarcabile. Semințele de chia sunt renumite pentru efectele lor energizante și tonice asupra corpului.

Doar două linguri de semințe ne pot cantități mari de nutrienți esențiali pentru menținerea greutății corporale, sinteza ADN-ului, metabolismul energiei, reducerea riscului de boli cronice (cancer, diabet, afecțiuni cardiovasculare, accident vascular cerebral) și prevenirea decesului din orice cauză:

Budincă de Vanilie de Post

Budincă de Vanilie de Post

– mangan (50% din doza zilnică recomandată)
– fosfor (35% din doza zilnică recomandată)
– magneziu (24% din doza zilnică recomandată)
– calciu (18% din doza zilnică recomandată)
– fibre (10 g)
– Omega-3, Omega6

Consumul de semințe de chia a fost asociat cu scăderea nivelului de trigliceride, colesterol și tensiune arterială, combaterea inflamațiilor, protejarea ficatului, prevenirea bolilor autoimune și a artritei.

Budincă de vanilie raw-vegan – rețetă

Ingrediente

• 2 banane
• 1 pară
• 1 lingură de semințe de chia măcinate

Preparare

Fructele pe care le folosiți la acest desert trebuie să fie coapte bine, pentru ca budinca să iasă dulce, fără a mai fi nevoie de zahăr, miere sau alt îndulcitor.

Modul de preparare este extrem de simplu. Aveți nevoie doar de un blender de viteză mare.

Decojiți bananele, rupeți-le bucăți și puneți-le în blender. Spălați para, scoateți cotorul cu semințele, tăiați-o bucăți și adăugați-le peste banană. Adăugați semințele de chia (măcinate în prealabil prin râșnița electrică de cafea).

Tot ce trebuie să faceți mai departe este să mixați câteva secunde ingredientele, până se transformă într-o compoziție fină și cremoasă. Gustați, și dacă vi se pare că nu este suficient de dulce, adăugați puțină miere de albine lichidă.

Transferați compoziția în boluri, cupe sau alte recipiente. Pentru ca budinca să devină mai fermă și mai aromată, lăsați-o să stea în frigider o oră înainte de a o servi.

Ideal ar fi să folosiți semințe de chia albe, nu negre. Cele albe se potrivesc mai bine la rețetele de deserturi cremoase și de culoare deschisă. Sunt la fel de hrănitoare și bogate în nutrienți ca și cele negre.

Dacă nu le găsiți în magazinele naturiste, le puteți procura de pe internet.

Pentru ca budinca să iasă mai aromată, adăugați și câteva ingrediente opționale, precum 1 lingură de suc de lămâie și ½ linguriță de pudră naturală de vanilie.

Sursă: http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2015/07/06/chia-seeds-benefits.aspx

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.