Fursecuri de post rapide, din 3 ingrediente – fără zahăr, făină, ulei

Un dulce rapid, sănătos și sățios pe care îl puteți face în câteva minute sunt aceste fursecuri din 3 ingrediente. Da, nu vă trebuie multe ca să le preparați!

Nu conțin făină, nici zahăr sau ulei. Sunt cât se poate de simple, dar bune la gust și sănătoase. Pot fi servite ca desert sau gustare. Le puteți oferi și celor mici. 

Fursecuri de post din 3 ingrediente

Fursecuri de post din 3 ingrediente

Rețete similare

Pe site-ul nostru puteți găsi și alte rețete de fursecuri de post fără zahăr pe care vă recomand să le încercați:

Fursecuri dulci din 3 ingrediente, fără zahăr, făină, ulei – coapte în tigaie
Fursecuri din mere și nuci – fără făină, zahăr, ouă, lactate
Biscuiți fără zahăr și ulei – cu ovăz, banane și mere
Fursecuri cu dovleac și ovăz – fără zahăr, făină sau ulei

Fursecuri din alune si curmale

Fursecuri din alune si curmale

Fursecuri de post fara zahar

Fursecuri de post fara zahar

Fursecuri fara zahar de post

Fursecuri fara zahar de post

Fursecuri din alune si curmale fara zahar

Fursecuri din alune si curmale fara zahar

Fursecuri fara zahar din curmale si alune

Fursecuri fara zahar din curmale si alune

Fursecuri fara zahar de post

Fursecuri de post rapide - rețetă

Categorie Dessert, Snack
Servings 9

Ingrediente
  

  • 75 g de semințe de alune și/sau nuci
  • 5 curmale
  • 2 linguri de pudră de cacao sau roșcove

Mod preparare rețetă
 

  • Măcinați alunele / nucile grosier și puneți-le într-un bol. Eu am folosit un mini-tocător. Merge și un robot de bucătărie cu lama S.
  • Scoateți sâmburii de la curmale (dacă au) și puneți-le într-un bol. Turnați peste ele apă fierbinte și lăsați-le la înmuiat câteva minute. Mixați-le apoi cu blenderul sau cu ajutorul robotului. Dacă este nevoie, adăugați puțină apă la mixare.
  • Transferați pasta de curmale rezultată peste alunele măcinate și adăugați pudra de cacao.
  • Amestecați bine compoziția cu o lingură. Dacă este prea moale, mai puneți alune. Sau puteți adăuga câțiva fulgi de cocos (sau fulgi de ovăz măcinați).
  • Modelați compoziția sub formă de bile, apoi aplatizați-le cu palmele pentru a le da un aspect de fursecuri.
  • Aveți mai multe opțiuni de coacere: în cuptor, în tigaie sau la friteuza cu aer cald (air fryer). Eu le-am copt la air fryer (180 de grade Celsius, câte 10 minute pe fiecare parte sau mai puțin) și le-am întors pe cealaltă parte la jumătate timpului. Sunt gata când s-au uscat deasupra și s-au rumenit puțin.
  • Fursecurile pot fi servite imediat, sau după ce s-au răcit. Se păstrează în frigider într-o caserolă cu capac.

Notă

Eu am folosit un amestec de alune și nuci crude (le puteți rumeni înainte dacă vreți). Acestea pot fi înlocuite cu migdale sau semințe, orice olaginoase aveți în casă.
Curmalele pot fi înlocuite cu stafide sau caise uscate, folosind aceeași metodă descrisă în rețetă.
Dacă pregătiți aceste fursecuri pentru copii, vă sugerez să folosiți pudră de roșcove (carob) în locul pudrei de cacao, deoarece este mai dulce și nu conține cofeină (nu dă agitație).
Sursă rețetă: Epic Mint Leaves, 3-Ingredient healthy chocolate cookies, gluten-free, flourless, sugar-free: https://www.youtube.com/watch?v=0H9keGFZBuE&ab_channel=EpicMintLeaves

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.