Sărățele keto – rețetă din 2 ingrediente!

Aceste sărățele keto sunt în mod special dedicate persoanelor care urmează dieta ketogenică. Nu mai puțin potrivite sunt pentru cei care au intoleranță la gluten.

Nu conțin făină de grâu sau de alte cereale, având un conținut scăzut de carbohidrați.

Saratele keto - reteta din 2 ingrediente

Saratele keto – reteta din 2 ingrediente

Rețeta este foarte simplă. Aceste sărățele keto se fac doar din 2 ingrediente. Fără unt, fără lapte, fără ulei.

Ușor, rapid, rezultat mulțumitor. Merită să le încercați. Fără nicio îndoială, sunt o variantă mult mai sănătoasă decât ce găsim în comerț.

Sărățele keto – rețetă

Ingrediente

  • 125 g de făină de migdale
  • 105 g de cașcaval
  • opțional: sare și mirodenii

Mod de preparare

Preîncălziți cuptorul la 180 de grade Celsius. Dați cașcavalul prin răzătoarea cu găuri mici, într-un bol încăpător. Adăugați făina de migdale și introduceți vasul în cuptorul cu microunde.

Lăsați-l un minut, cât să se topească brânza. Scoateți bolul și amestecați ușor cu o spatulă, până rezultă un aluat ferm.

Puneți o hârtie de copt pe masa de lucru și așezați aluatul. Puneți o altă hârtie deasupra și întindeți-l cu sucitorul într-o foaie subțire.

Folosiți instrumentul special de sărățele pentru a tăia foaia în dimensiunile dorite. Puteți face sărățele lungi sau pătrate. Dacă le faceți pătrate mici, ca pe niște crackers, veți obține în jur de 50-60 de bucăți.

Așezați-le în tava cuptorului tapetată cu hârtie de copt. Înțepați-le puțin cu furculița. Dacă vreți să le presărați cu semințe (de susan) sau mirodenii, ungeți-le în prealabil cu un ou sau albuș bătut.

Dați tava în cuptor și coaceți sărățelele pentru 10-13 minute. Fiți cu ochii pe ele deoarece se fac repede, mai ales dacă sunt subțiri. Aveți grijă să nu le ardeți. Sunt gata când au devenit ușor rumene deasupra.

Trebuie să le lăsați să se răcească complet înainte de a le servi. Așadar, le puteți face cu 1-2 zile în avans.

Sărățelele keto făcute după această rețetă sunt foarte crocante. Au un gust intens de brânză. Aceasta este, probabil, una cele mai simple rețete de sărățele pe care le veți găsi.

Note și sugestii

Cașcavalul poate fi înlocuit în această rețetă cu orice alt tip de brânză tare sau semi-tare, precum brânză Cheddar, telemea, Emmentaler, Pecorino, Comte, Gouda, Provolone. Merge și brânza de burduf, dacă vă place gustul mai sărat.

Rețete similare

Pe site-ul nostru puteți găsi și alte rețete keto pe care le puteți încerca:

Fursecuri keto din 2 ingrediente – fără făină, zahăr, lactate sau ulei
Chec cu brânză fără zahăr și făină (keto, diabet)
Covrigi moi fără făină – diabet, keto
Brioșe cu portocală fără zahăr, ulei sau făină (keto, diabet)

Sursă rețetă: Ketoserts, Keto 2-ingredient cheese crackers: https://www.youtube.com/watch?v=R9ei8EasTME&ab_channel=ketoserts

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.