Brioșe fără gluten și fără zahăr – doar 3 ingrediente

Oferta de prăjituri fără gluten din comerț nu este foarte generoasă. Dacă vrei un desert sănătos din toate punctele de vedere, trebuie să îl prepari în casă.

Există chiar și posibilitatea să excluzi zahărul. Dovadă rețeta de brioșe fără gluten și fără zahăr prezentată mai jos.

Briose fara gluten si fara zahar – doar 3 ingrediente

Imagine cu titlu sugestiv: Briose fara gluten si fara zahar: Marco Verch

Aceste brioșe fără gluten și fără zahăr nu conțin deloc făină, nici alt îndulcitor sintetic.

Se fac doar din 3 ingrediente: brânză dulce, banane și ouă. Se potrivesc perfect în dieta keto.

Simplu, rapid, rezultate care întrec așteptările.

Nu vă rămâne decât să încercați rețeta și să vă mirați!

Brioșe fără gluten – rețetă

Ingrediente

• 500 g de brânză de vaci sau urdă / 500 g cottage cheese
• 2 banane / 2 ripe bananas
• 2 ouă / 2 ggs

Mod de preparare

Spargeți ouăle într-un bol încăpător. Bateți-le cu mixerul până devin spumoase.

Curățați bananele de coajă și pasați-le cu furculița. Adăugați brânza de vaci și amestecați bine.

Incorporați și ouăle bătute în această compoziție.

Mixați din nou, până la omogenizare.

Aluatul de brioșe fără gluten este gata. Îl puteți pune într-o tavă specială pentru brioșe sau în forme individuale, din teflon, din silicon sau din hârtie.

Preîncălziți cuptorul la 190 de grade Celsius. Introduceți tava cu brioșe și lăsați-le 20-30 de minute.

Sunt gata când au devenit puțin rumene pe margini.

Întrucât nu conțin făină, brioșele se vor lăsa pe măsură ce se răcesc.

Rețete similare

Pe site-ul nostru puteți găsi și alte rețete de brioșe fără gluten:

Brioșe fără gluten din brânză și cocos – fără zahăr
Brioșe fără gluten, cu banane și cafea
Brioșe fără gluten și fără zahăr – rețetă rapidă cu ovăz și mere

Note și sugestii

În compoziția acestor brioșe fără gluten puteți adăuga diferite arome: vanilie, rom, lămâie, migdale, scorțișoară etc.

Se pot pune de asemenea bucăți de fructe proaspete sau uscate, precum afine, căpșuni, mere, pere, piersici, coacăze negre, stafide, merișoare etc.

Bananele trebuie să fie coapte bine, pentru a asigura brioșelor un gust dulce.

Puteți gusta compoziția și dacă vi se pare că nu este suficient de dulce, puteți adăuga 2-3 lingurițe de stevia sau eritritol.

Acești îndulcitori nu cresc zahărul din sânge și sunt perfect siguri pentru diabetici.

Gluten-free banana muffins – recipe in english

Break the eggs in a large bowl. Beat them with an electric mixer until they become fluffy.

In a separate bowl, add the peeled bananas and mash them with a fork. Add the cottage cheese and stir.

Pour the beaten eggs in this mixture and mix to combine.

You can add vanilla extract or lemon zest to get a different flavour.

Pour the batter in a muffin tray and bake them at 190 C for 20-30 minutes.

They are ready when the become golden on top.

Sursă articol: Gătesc Natural, Brioșe sănătoase, fără făină și fără zahăr: https://prodieta.ro/retete/briose-fara-faina-si-fara-zahar-din-riccotta-ou-si-banane/

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.