Biscuiți din susan și banane – fără zahăr și făină

Fără zahăr, fără făină, fără gluten. Fără ouă, fără unt, fără lapte. Doar trei ingrediente.

Acești biscuiți din susan și banane sunt o inovație reușită a autorilor de rețete sănătoase.

Dacă aveți o slăbiciune pentru biscuiți, încercați rețeta de mai jos.

Veți descoperi că pot înlocui biscuiții din comerț. Aceia au atât de mult zahăr, grăsimi saturate și E-uri, încât chiar nu se merită să dai banii pe ei.

Dulceața lor este moderată, pentru că este dată de pulpa de banană.

Cu cât mai coapte sunt bananele, cu atât mai dulci vor ieși biscuiții.

Biscuiți din susan și banane – rețetă

Ingrediente

  • 130 g de semințe de susan
  • 130 g de miez de semințe de dovleac
  • 1 banană

Mod de preparare

Puneți cele două tipuri de semințe într-un bol. Amestecați-le bine, apoi decojiți banana.

Rupeți-o bucăți și pasați-o cu blenderul.

Trebuie să obțineți o pastă fină. Turnați piureul de banane peste semințele din bol. Adăugați și un praf de sare.

Amestecați bine, până la omogenizare.

Preîncălziți cuptorul la 180 de grade Celsius. Așterneți hârtie de copt în tava întinsă a cuptorului.

Folosiți un inel rotund mic, pentru a forma biscuiții.

Așezați forma pe tavă și puneți 1-2 linguri de compoziție înăuntru. Nivelați la suprafață. Ridicați inelul și veți obține o formă perfect rotundă.

După ce ați format toți biscuiții, dați tava în cuptor, pe raftul cel mai de jos.

Lăsați-i 15-20 de minute. Sunt gata când s-au rumenit ușor pe margini.

Acești biscuiți din susan și banane sunt absolut delicioși. Sunt crocanți și aromați.

Pot fi ronțăiți în voie, deoarece nu au multe calorii.

Îi puteți da și copiilor, întrucât nu conțin nici un fel de aditiv dăunător sănătății.

Nu vă rămâne decât să încercați rețeta și să lăsați un comentariu despre cum au ieșit.

Dacă v-a plăcut rețeta, distribuiți articolul și cunoscuților voștri. Poate le va fi de folos!

Rețete similare

Biscuiți din ovăz, fără zahăr – doar 3 ingrediente

Biscuiți de ciocolată de post (fără coacere!)

Biscuiți uscați din 2 ingrediente: banene și semințe de chia

Crackers cu semințe fără făină – înlocuitor pentru pâine

Sugestie

Dacă vreți ca biscuiții să fie ceva mai dulci, puteți adăuga câteva stafide date prin robot sau prin mașina de carne. Sau câteva curmale.

Sursă articol: Schnell Rezept, Gluten-free only 3 ingredients! Delicious cookies without flour and sugar in 5 minutes: https://www.youtube.com/watch?v=PUa1M0y3YC8&ab_channel=KochenmitHanna

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.