Mini pizza fără aluat, din 3 ingrediente

Ce ați spune despre o pizza din care puteți mânca fără să vă faceți probleme cu privire la aportul de carbohidrați? Rețeta pe care v-o prezentăm poate fi o alternativă mai dietetică la pizza tradițională, care are un blat clasic din făină și ou.

Este inspirată din dieta ketogenică. Are o bază crocantă și delicioasă de mozzarella. Doar atât, fără făină, fără ouă sau lactate.

Pizza fara aluat

Păstrează gustul specific de pizza dar se prepară mult mai rapid și este cu siguranță o alegere mai inspirată pentru cei care țin cură de slăbire, dar și pentru cei care se simt greoi sau balonați după ce mănâncă aluaturi din făină de grâu.

Întrucât se prepară în dimensiuni mai mici, cât o înfulecare sau două, sunt foarte pretabile pentru caserola de la serviciu sau ca pachețel pentru școală. Cei mici le vor adora cu siguranță. Pot fi servite atât ca masă cât și ca gustare.

Mini-pizza fără blat – rețetă

Durata totală de preparare a acestor bunătăți este de 10 minute. Din ingredientele date rezultă circa 12 mini-pizza, care au în total 102 kilocalorii.

Ingrediente

• 300 g de mozzarella gata rasă 12 lingurițe de sos de roșii (se poate face în casă roșii decojite și trecute prin sită, 1 cățel de usturoi, sare , piper, mirodenii)
• câteva felii de salam/șuncă sau alt tip de carne, tăiate cubulețe
• opțional, câteva frunze verzi de busuioc

Preparare

Curățați roșiile de coajă și treceți-le printr-o sită fină pentru a elimina semințele. Trebuie să obțineți un piure fin de roșii. Puneți această pastă de rușii într-un bol. adăugați usturoiul, sarea, piperul și mirodeniile (oregano, busuioc) și pasați cu un blender până rezultă un sos omogen. Nu este nevoie să gătiți acest sos. Poate fi folosit ca atare.

Această rețetă necesită mozzarella gata rasă (se Dați mozzarella pe răzătoare (puteți găsi găsește gata răzuită la pungi în magazine, gen Ldl). Mozzarella proaspătă are prea mult lichid și nu poate fi folosită la blat.

Puneți câte o mână de mozzarela în tava cuptorului (tapetată cu hârtie de copt) din loc în loc. Lăsați puțin spațiu între grămăjoarele de mozzarella, ca să aibă suficient spațiu să se întindă pe măsură ce brânza se topește.

Supravegheați-le să nu se ardă. Scoateți tava când au început să devină ușor maronii la suprafață. Lăsați-le să se răcorească, deoarece acum sunt moi și nu le puteți muta.

Într-o tigaie, rumeniți puțin bucățile de salam sau șuncă.

După ce blaturile de mozzarella s-au răcorit și au devenit mai ferme, luați-le din tavă și puneți-le pe masă sau pe un tocător mare. Ungeți fiecare blat de pizza cu câte 1 linguriță de sos de roșii, adăugați salam și puțin busuioc tocat mărunt.

Aceste mini-pizza se pot servi imediat.

Sugestii:

– Dacă aveți timp, fierbeți câteva minute sosul de roșii pentru a deveni mai gros și mai aromat.
– Puteți coace blaturile de mozzarella și pe aragaz, într-o tigaie, la foc potrivit. Nu trebuie să ungeți cu ulei tigaia. Puneți pur și simplu grămăjoarele de brânză în tigaie lăsând puțin spațiu între ele și lăsați-le câteva minute să se topească.
– Dacă vreți ca blatul să fie și mai „brânzos”, combinați mozzarella cu o cantitate egală de parmezan sau cașcaval.
– Puteți folosi ketchup în locul sosului de roșii, și orice umplutură (roșii, măsline, porumb,  ardei gras, ciuperci, piept de pui, ton etc)

Informații nutriționale per porție (40 g):

Calorii: 102 calorii
Grăsimi: 7 g (din care grăsimi saturate 3.8 g)
Colesterol: 31 mg
Carbohidrați: 1.3 g
Proteine: 8.6 g

Cumpără de aici:

Sursă: Sugar Free Londoner: EASY LOW CARB PIZZA RECIPE (KETO FATHEAD CRUST): https://sugarfreelondoner.com/?s=pizza

Cautari:
    lapungi pizza |

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.