SALATĂ de TON cu AVOCAO și PORUMB – rețetă + beneficii

Această salată este ideală pentru zilele de post în care este dezlegare la pește, dar în general pentru o dietă sănătoasă.

Tonul face o combinație foarte reușită cu avocado. Salata rezultată este deosebit de gustoasă, consistentă, hrănitoare și sățioasă. Poate fi servită la orice masă din zi.

Salata de ton cu avocado: bumblebee.com

Acest tip de pește este sărac în calorii și conține cantități bune de proteine și acizi grași esențiali Omega-3, benefice pentru sistemul cardiovascular și pentru creier. Tonul reduce riscul de Alzheimer și a declinului cognitiv. Îmbunătățește performanța cognitivă și previne depresia.

Consumul de ton a fost asociat cu îmbunătățirea funcțiilor creierului, reducerea inflamațiilor, scăderea în greutate, sănătatea glandei tiroide și protejarea împotriva bolilor de inimă, a diabetului, a cancerului și a tulburărilor autoimune.

_______________________

Salată de ton cu avocado și porumb – rețetă

Ingrediente

• 1 cutie de ton
• 1 cutie de porumb dulce
• 1 avocado
• 1 lămâie
• 1 linguriță de muștar dulce

Preparare

Desfaceți conservele de ton și de porumb. Scurgeți sucul/zeama și puneți conținutul într-un bol încăpător. Alegeți conserve de calitate, întrucât unele tipuri de ton pot conține cantități mari de mercur.

Pregătiți apoi sosul de avocado, care va lega salata foarte frumos, dându-i o consistență cremoasă.

Tăiați fructul de avocado în două și eliminați sâmburele. Cu o lingură, scoateți pulpa din coji și puneți-o într-un bol. Pasați-o cu o furculiță, până se face pastă. Adăugați muștarul, sucul de lămâie, sare și piper, după gust și amestecați până la omogenizare.

Dacă vreți să obțineți un sos mai fin, pasați totul cu ajutorul unui blender sau mixați ingredientele în robotul de bucătărie cu lama S.

Turnați sosul obținut peste ton și porumb și amestecați ușor, pentru a nu zdrobi ingredientele. Puteți adăuga în salată și alte ingrediente, precum spanac tăiat mărunt sau ceapă (verde, albă sau mov).

Decorați salata la final cu frunze verzi de pătrunjel, cu fâșii de ardei gras, rondele de măsline, feliuțe de ridiche sau roșii cherry.

_______________________

Surse:

1. Dr. Axe, Tuna Fish: Brain-Boosting, Protein Powerhouse or Toxin-Filled Danger Food?: https://draxe.com/tuna-fish/

2. Recipes by Monique, Salata de ton cu avocado: http://recipesbymonique.com/salata-de-ton-cu-avocado/

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

loading...
Loading...

    Adaugă comentariu

    Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.