DESERT vegetarian cu cremă de BANANE – din 3 ingrediente, fără foc

Pe lângă faptul că este un desert minimalist, preparat din ingrediente puține, sărace în calorii, se obține și în timp record. Aceste brioșe raw-vegan sunt gata în 10 minute. Nu se folosește aragazul, nici cuptorul.

Nu conțin zahăr, nici lactate, nici ouă sau făină. Au un gust deosebit de bun și aromat. Pot înlocui inclusiv înghețata clasică, mai ales în cazul copiilor, care trebuie să consume deserturi cât mai naturale, hrănitoare și sănătoase.

Desert vegetarian cu interior de banane

Desert cu banane – rețetă

Cele trei ingrediente simple care compun această rețetă sunt: bananele, laptele vegetal și chipsurile de ciocolată. Cantitățile date ajung pentru 6 porții.

Ingrediente

• 1 banană mare
• 45 g de ciocolată neagră (de post)
• 60 ml lapte de migdale (sau alt lapte vegetal)

Preparare

Banana trebuie să fie coaptă bine pentru a da dulceață desertului, și o textură cremoasă.

Puneți laptele și ciocolata ruptă bucăți mici într-un bol de sticlă. Așezați-l pe gura unui ibric (trebuie să se potrivească perfect, să stea deasupra). Topiți cele două ingrediente la bain-marie câteva minute, până devin lichide.

Cât este caldă compoziția, luați puțin din ea cu o pensulă și ungeți fundul și pereții unor forme de brioșe (de silicon). Dacă nu aveți forme de silicon, puteți folosi forme de hârtie, tapetate cu folie de plastic.

Introduceți formele în congelator pentru 5-10 minute, pentru ca stratul de ciocolată să se solidifice.

Între timp, rupeți banana bucăți mici și pasați-le într-un bol până se fac piure.

Scoateți formele din congelator și adăugați puțină cremă de banane în fiecare dintre ele. Umpleți apoi formele cu ciocolata topită (dacă s-a întări între timp, topiți-o din nou).

Introduceți încă o dată formele în congelator și lăsați-le câteva ore, până se întărește și crema de banane din centru.

După ce sunt gata, se scot din forme și se servesc ca atare. Ce rămâne se păstrează în congelator, deoarece se înmoaie dacă stau mult la temperatura camerei.

În mijlocul de banană se pot adăuga și alte ingrediente, precum bucăți de nuci, alune, stafide, merișoare, coacăze negre sau alte fructe uscate.

__________________________________________

Sursă: My Whole Food Life, 3 Ingredient Banana Cups: https://mywholefoodlife.com/2014/02/21/3-ingredient-banana-cups/#jg2foRq4zvMt5lj5.99

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.