Dietă cu alimente bogate în amidon

Există multe diete care nu recomandă consumul de alimente bogate în amidon, cum ar fi cartofii, deoarece, conform lor, acestea îngraşă. Cu toate acestea, există o dietă cu alimente bogate în amidon care tinde să demonstreze contrariul. În unele cazuri, alimentele bogate în amidon te pot ajuta cu privire la lupta pe care o ai cu kilogramele. Amidonul, dintr-o perspectivă, are acelaşi rol precum fibrele: induce sentimentul de saturaţie, înlăturând, prin urmare, pofta de mâncare.

Ideea din spatele acestei diete de slăbit este aceea că peste 70% dintre alimentele consumate într-o zi trebuie să fie bogate în amidon. Restul de 30% trebuie să fie compus din fructe şi legume, recomandat fiind ca acestea să fie consumate în starea lor naturală, negătite. Astfel, vei putea să îi asiguri corpului toţi nutrienţii, vitaminele si mineralele de care nevoie pentru a putea avea un stil de viaţă sănătos.

dieta-alimente-amidon

Atunci când urmezi o dietă cu alimente bogate în amidon, este recomandat să consumi banane, ovăz, linte, cartofi (să nu fie gătiţi cu ulei, ci fie la cuptor, fierţi, etc.), fasole, paste şi pâine din cereale integrale, orez brun şi fulgi de porumb. Pentru ca să te saturi mai repede, poţi bea o jumătate de litru de apă înainte de masă şi, de asemeni, să mesteci bine mâncarea, pentru ca organismul să aibă timp să o proceseze.

Desigur, consumul de alimente bogate în amidon nu trebuie să fie exagerat. Dacă vei mânca, de exemplu, câteva kilograme de cartofi în fiecare zi, cu siguranţă nu vei pierde în greutate. Consumul trebuie să fie moderat şi echilibrat, pentru a putea pierde în greutate numărul de kilograme pe care ţi-l doreşti. Amidonul este greu digerat de către corp, prin urmare fiind nevoie de mai multă energie pentru acest lucru. Aşadar, corpul arde grăsimile pentru a putea digera amidonul, iar din această cauză apare pierderea în greutate. Atât timp cât cantitatea de alimente nu este exagerată, în mod normal vei slăbi cât se poate de sănătos şi natural.

Mai mult decât atât, amidonul este recomandat, de obicei, pentru cei care suferă de o formă de diabet, deoarece are proprietatea de a ţine glicemia sub control. Este bine de ştiut că amidonul nu scade sau creşte nivelul de glicemie, ci pur şi simplu o menţine la un nivel oarecare.

În plus, este recomandat să mergi la sala de fitness sau să ieşi la jogging cel puţin 20 de minute pe zi, pentru ca sănătatea ta să fie la un nivel optim. Conform unor studii, este necesar să îţi găseşti un partener cu care să efectuezi toate aceste lucruri, deoarece, astfel, există o şansă cu 65% mai mică să renunţi. Aşadar, nu doar tu vei slăbi şi vei avea un stil de viaţă sănătos, ci şi persoana pe care ai convins-o să ţi se alăture. Totodată, nu uita niciodată că trebuie să consumi, în fiecare zi, minimum 2 litri de apă, pentru ca organismul şi metabolismul să funcţioneze corespunzător. Nu mai sta pe gânduri şi încearcă această dietă de slăbit, pentru a putea scăpa de kilogramele pe care le ai în exces.

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.