Dieta cu orez – pierzi 10 kilograme în prima lună

Una dintre cele mai consumate alimente de pe planetă este orezul. Acesta este folosit de către asiatici încă din timpurile străvechi, fiind extrem de benefic asupra corpului uman. Cu toate acestea, majoritatea tipurilor de orez din comerţ nu sunt la fel de bune pentru corp, deoarece îşi pierd multe din proprietăţi în momentul procesării. Aşadar, trebuie consumat orezul neprocesat şi cel brun, pentru ca efectele lui să fie cât se poate de pozitive.

Populaţia asiatică este una dintre cele mai longevive de pe planetă, în special din cauza acestui aliment minune. Orezul este folosit în foarte multe mâncăruri din Asia, datorită efectului pe care îl are asupra organismului şi al costului mic pentru creşterea sa. Aşadar, nu este de mirare că a fost concepută o dietă cu orez, care promite o pierdere de aproximativ 10 kilograme în prima lună. Totuşi, unele persoane au spus că, din cauza acestui stil de viaţă, au pierdut în prima lună chiar şi 30 de kilograme, fără să aibă vreun efect negativ asociat cu sănătatea.

dieta-pentru-slabit-orez

Cu toţii ştim riscurile asociate cu obezitatea, cum ar fi probleme cardiovasculare, de tensiune, şi multe altele, iar din această cauză trebuie să folosim o dietă prin care să scăpam de kilogramele pe care le avem în exces.

Dieta cu orez – slabeste 10 kg

Dieta cu orez dispune, în mare parte, de trei etape. Prima etapă durează 7 zile, iar în prima zi se mănâncă doar orez fiert si minimum 2 litri de apă, în cea de-a 2-a zi un Mic Dejun cu două fructe la alegere, iar la Prânz şi Cină 2 porţii de orez, cartofi sau cereale (alimente cu amidon, în special). În restul de 5 zile se consumă o singură masă pe zi de orez, restul de mese fiind formate din produse lactate fără grăsimi şi alte legume bogate în vitamine.

A 2-a etapă durează, de asemeni, 7 zile, iar în prima zi se consumă, la fel ca în prima etapă, doar orez fiert şi minimum 2 litri de apă. În următoarele 2 zile se va adopta acelaşi plan de dietă bazat pe produse lactate fără grăsimi şi cu legume, explicată mai sus. În cea de-a 7-a zi se consumă la Prânz o masă ce constă în orez, iar restul alimentelor să fie legume, preferabil în stare crudă. De exemplu, la Micul Dejun poţi consuma o cană de lapte degresat şi două fructe la alegere. La Prânz are loc masa cu orez, după care mănânci două legume sau fructe la alegere, iar la Cină o salată cu produse lactate şi dressing de iaurt (desigur, toate degresate).

Cea de-a 3-a etapă este aproximativ la fel ca cea de-a 2-a, doar că se adaugă aproximativ 200 de calorii pe zi, echivalentul a unui bol de orez

Pentru a putea implementa această dietă ca stil de viaţă, trebuie, totuşi, să vorbeşti un medic nutriţionist, deoarece ea nu conţine calciu sau vitamina D. Multe persoane au reuşit să implementeze o formă a acestei diete în viaţa de zi cu zi, iar, acum, multe dintre ele sunt extrem de sănătoase, datorită efectelor pozitive ale orezului. Este lesne de înteles că exerciţiile fizice sporesc pierderea în greutate şi au un beneficiu major asupra sănătăţii.

Vezi si cura de slabire cu orez

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.