Cum a slăbit Monica Bellucci 18 kg, fără un regim drastic

La fel ca majoritatea femeilor, Monica Belluci – faimoasa actriță italiană renumită pentru frumusețea ei fizică, s-a îngrășat după ce a născut, cu aproape 20 de kilograme. Fără să urmeze vreun regim drastic, mărturisește vedeta, a reușit să dea jos 18 kg.

Monica Belluci

Monica Belluci

De la 78 la 60 de kilograme

Pentru a da jos cele 20 de kilograme acumulate după sarcină, Monica Belluci nu a recurs la o cură celebră de slăbire. A făcut câteva schimbări de bun-simț, dar extrem de importante, în dieta zilnică, reușind să ajungă astfel de la 78 la 60 de kilograme.

Actrița a demonstrat că printr-o alimentație sănătoasă și echilibrată, se poate slăbi și ajunge la o greutate corporală optimă.

“Am reușit să slăbesc învățând să spun “nu”

Este nevoie însă de multă voință pentru a renunța la micile plăceri care îngrașă. Iată câteva reguli urmate cu strictețe:

1. Regula celor 3 mese pe zi
2. Renunțarea la grăsimi, dulciuri, alcool și zaharuri rapide
3. Consumul a 2 litri de lichide pe zi
4. Mișcare cât mai multă

Regimul urmat de Monica Belluci

Ziua 1

Micul-dejun: 1 măr sau 1 kiwi, 1 cană de iaurt slab
Prânz: 200 g de carne de vită fiartă cu o salată de verdețuri și 2 felii de pâine, plus 150 g de căpșuni
Cină: 100 g de salată de legume cu 1 lingură de ulei de măsline, 150 g de orez fiert, 1 bucată de brânză și 1 fruct

Ziua 2

Micul-dejun: 1 ceașcă de cafea, o bucată de pâine cu gem
Prânz: 200 g de dovlecel fiert, omletă din 2 ouă și 2 bucăți de pâine, plus 1 portocală
Cină: 120 g de carne de vită fiartă, salată de legume sau legume proaspete, puțină pâine și 1 fruct

Ziua 3

Micul-dejun: 1 cană de ceai verde cu lămâie (fără zahăr), pâine coaptă cu miere, 1 grepfrut sau 1 portocală
Prânz: 100 g de brânză de vaci slabă, 200 g de cartofi copți, cu puțin ulei de măsline și mărar
Cină: 150 g de spaghetti cu roșii, plus un fruct

Ziua 4

Micul-dejun: 1 cană de iaurt slab, 40 g de brânză, 2 lingurițe de miere
Prânz: 100 g de dovlecel copt, 100 g de carne de vită fiartă, 50 g de orez cu ulei de măsline, 2 felii de pâine de porumb, 150 g de căpșuni
Cină: 200 g de pește fiert, 150 g de salată de fasole, pâine și un fruct

Ziua 5

Micul-dejun: 1 pahar de suc de fructe, pâine coaptă cu gem
Prânz: 200 g de salată de fasole cu puțin ulei de măsline, 100 g de macaroane fierte, 1 portocală
Cină: 200 g de pește fiert, puțină salată de fasole, un fruct

Sfaturi:

– Încercați să evitați sarea, băuturile carbogazoase, făina albă, prăjelile, produsele fast-food, alimentele și mâncărurile grase și zahărul.

– Nu mâncați cel puțin cu 2 ore înainte de a merge la culcare.

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

5 comentarii

  1. Foarte bun regim si sanatos

  2. foarte bun trebuie sa incercam multumesc

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.