Cum să SLĂBEȘTI și să te menții SĂNĂTOS mâncând CEREALE

Fulgii de ovăz sunt cel mai în vogă mic-dejun, mai ales la americani. Motivul? Ovăzul are reputația unui super-aliment, bogat în fibre și proteine, și sărac în grăsimi, care ajută la pierderea în greutate și la reglarea tranzitului intestinal.

Cereale

Cereale

Cerealele ajută la pierderea în greutate

Conform unui studiu publicat în Jurnalul Colegiului American de Nutriție, persoanele care au consumat un mic-dejun bazat pe fulgi de ovăz au raportat o reducere semnificativă a poftei de mâncare. Aceștia au declarat că s-au simțit sătui timp de 4 ore după masă. Cercetătorii cred că acest efect se datorează faptului că ovăzul este mai gros și conține mai multe fibre decât alte cereale.

Studiile au arătat că cerealele nu cresc riscul de îngrășare nici dacă sunt consumate seara, după cină. Din contră, cerealele atenuează aportul de calorii și stimulează pierderea în greutate la consumatorii „nocturni”.

Alte beneficii

Pe lângă efectul de scădere a greutății corporale, o dietă bogată în fibre și cereale integrale îmbunătățește semnificativ statusul sănătății.

Încă de la începuturile agriculturii, cerealele au oferit umanității nenumărate beneficii pentru sănătate. Sunt bogate în carbohidrați complecși – care furnizează corpului mai multă energie, proteine, minerale, fibre, enzime, minerale și grăsimi sănătoase. Cerealele previn constipația, problemele colonului, obezitatea, creșterea nivelului tensiunii arteriale și al colesterolului, cancerul, diabetul și bolile cardiovasculare.

Cura de slăbire cu cereale

Cerealele integrale sunt cea mai bună alegere pentru o cură de slăbire, deoarece acestea conțin foarte multe fibre care dau senzația de sațietate, și au un index glicemic scăzut.

Cura pe care v-o propunem durează 10 zile, timp în care se consumă doar cereale, diferite tipuri: ovăz, orz, grâu integral, porumb, orez brun, secară, mei, hrișcă, quinoa etc. Fierbeți cerealele în apă, fără sare, zahăr sau alte ingrediente. Nu există limite în ceea ce privește cantitatea și tipurile cerealelor pe care le consumați într-o zi.

Cumpărați cereale integrale, sub formă de boabe, fulgi sau făină. Adăugați câteva fructe (mai ales fructe de pădure) în bolul cu cereale, pentru a îmbunătăți gustul, și mai ales pentru a crește aportul de fibre și antioxidanți care luptă împotriva bolilor.

Surse articol:
1. “Vindecarea Bolilor Incurabile Prin Metode Naturale”, Mikhail Tombak
2. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15310735

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

1 comentariu

  1. Slabesti si le pui toate la loc in 10 zile

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.