Un mic-dejun bogat în PROTEINE ne poate ajuta să SLĂBIM

Proteinele reprezintă nutrienții-cheie pentru scăderea în greutate. Experții ne spun și care este cel mai bun moment pentru a le consuma: la masa de dimineață.

Micul-dejun nu este important doar pentru copii. După o noapte lungă de somn, corpul se trezește lipsit de energie. Are nevoie de proteine, de vitamine și de minerale.

Proteinele ajuta la slabit

________________

Cât de important este micul-dejun

Un studiu amplu a arătat că persoanele care sar peste masa de dimineață au un risc de 4,5 ori mai mare de a deveni supraponderale sau obeze, comparativ cu cei care mănâncă dimineața.

Totodată, cei care nu servesc micul au niveluri mai mici de calciu, potasiu, magneziu, fosfor, zinc, vitaminele A, B6, C, E și acid folic.

Un studiu mic a descoperit că femeile sănătoase și slabe care au sărit peste micul-dejun, au avut niveluri sangvine mai mari de glucoză și colesterol și au servit mai multe mese în timpul zilei.

________________

Proteinele – esențial pentru scăderea în greutate

Întorcându-ne la discuția despre proteine, trebuie să știm că acestea sunt esențiale pentru dezvoltarea și menținerea musculaturii. Cei mai mulți dintre noi mâncăm proteine la cină, iar acestea se pierd, deoarece corpul nu poate folosi decât foarte puține din ele.

Proteinele trebuie consumate dimineața, deoarece dau sațietate. Putem alege în acest sens ouă, unt, iaurt, lactate, carne slabă sau nuci și semințe.

Un studiu a arătat că persoanele care au mâncat proteine la micul-dejun s-au simțit sătule pe o perioadă mai lungă de timp decât cei care au consumat aceeași cantitate de proteine, dar la o masă diferită.

Cumpără de aici:

Explicația pentru care proteinele ne ajută să slăbim este simplă. Corpul folosește mai multe calorii pentru a metaboliza proteinele decât grăsimile sau alți carbohidrați.

Creșterea consumului de proteine scade aportul de calorii, scade greutatea corporală, reduce gustările de noapte cu 50% și gândurile obsesive legate de mâncare cu 60%.

Un studiu a arătat că femeile care au avut o dietă de slăbit mai bogată în proteine au avut parte de o reducere mai mare a grăsimii corporaleO dietă bogată în proteine poate împiedica luarea în greutate după o cură de slăbire.

Într-un studiu pe adolescenți chinezi obezi, înlocuirea unui mic-dejun compus din cereale cu un mic-dejun bazat pe ouă a dus la o scădere mai mare a greutății corporale pe o durată de 3 luni.

Surse:
1. Claire St John M.P.H., R.D.N. Dairy Council of California, 5 Reasons to Eat a Protein-Packed Breakfast: https://www.healthyeating.org/Healthy-Eating/Healthy-Living/Health-Nutrition/Article-Viewer/Article/569/5-Reasons-to-Eat-a-Protein-Packed-Breakfast
2. Healthline, How Protein at Breakfast Can Help You Lose Weight: https://www.healthline.com/nutrition/protein-at-breakfast-and-weight-loss

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.