GHIMBIRUL reduce GRĂSIMILE din sânge, menține SAȚIETATEA și ajută la SCĂDEREA în GREUTATE

Pe lângă faptul că este un anti-inflamator natural foarte bun și un remediu eficient pentru greață, vom, rău de mișcare și alte tulburări digestive, ghimbirul poate fi un remediu eficient și pentru pierderea în greutate.

Studiile au arătat că acesta încetinește golirea stomacului și dă sațietate, adică ne face să ne simțim plini pentru mai mult timp.

Utilizat din vechime ca remediu pentru îmbunătățirea digestiei și a circulației sângelui, ghimbirul stimulează pancreasul și alte structuri digestive pentru a produce mai multe enzime.

Cercetările pe animale au arătat că ceaiul de rădăcină de ghimbir reduce grăsimile din sânge, inclusiv după o masă bogată în grăsimiAdaosul de extract apos de ghimbir (ceai) a redus semnificativ greutatea corporală la șobolanii cu o dietă grasă, după un tratament de 2 luni.

Utilizarea zilnică a ghimbirului pe termen lung sub formă de condiment sau ceai poate fi o strategie sigură pentru prevenirea bolilor, îmbunătățirea digestiei și a imunitățiiDe altfel, ghimbirul este folosit în scop culinar și medicinal de mii de ani în sistemele de medicină indiene.

Consumat în decursul a unei ore de la masă, ceaiul de ghimbir ne poate ajuta să ne simțim sătui mai mult timp.

În plus, tractul gastrointestinal va avea astfel mai mult timp să extragă nutrienții din alimente fără să crească brusc nivelurile de zahăr din sânge.

Acest efect este sporit și mai mult de scorțișoară. Această mirodenie îmbunătățește la rândul ei metabolismul zahărului din sânge.

_____________________________________________________________________________________________________________

O metodă simplă de a ne bucuria de efectele benefice ale ghimbirului în ceea ce privește scăderea în greutate este să îl folosim (împreună cu scorțișoară) sub formă de ceai, sau la aromatizarea unui bol cu ovăz și măr ras, împreună cu scorțișoară.

Un studiu realizat de cercetătorii brazilieni a arătat că femeile supraponderale au pierdut mai mult în greutate dacă au mâncat zilnic mere (nelimitat) decât femeile cu o dietă de slăbit fără mere.

Ovăzul la rândul lui este bogat în fibre și proteine, substanțe care mențin sațietatea. Poate fi asociat cu fructe uscate, precum stafide, prune, curmale, merișoare, afine, coacăze etc. Acestea pot înlocui zahărul.

_____________________________________________________________________________________________________________

Sursă:

Amanda Mcuade Crawford, MA, RH (AHG), MCPP, Herbal and Dietary Support for Childhood Obesity, Journal of the American Herbalist Guild, Volume 13, Number 2, pp. 33-34

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

Răspunde corect la următoare operație aritmetică *