Durerile de spate – remedii naturiste simple

Tot mai multe femei se plâng de dureri de spate, junghiuri sau înţepături insuportabile care durează mai mult decât în mod normal. Medicamentele nu sunt cea mai bună soluţie. Ele pot ameliora durerea pe moment, dar nu vei fi scutită de suportarea efectelor nocive pe termen lung. Avem mai jos câteva soluţii pentru a scăpa de durere de spate natural, folosind câteva preparate naturiste şi exerciţii specifice.

dureri de spate remedii

Dureri de Spate Remedii

Uleiuri

Se recomandă uleiul de eucalipt şi uleiul de muştar pentru ameliorarea durerilor care apar la nivelul coloanei vertebrale. Se aplică sub formă de masaj, în special seara.

Unguente

Extractul de tătăneasă este ideal pentru reducerea inflamaţiilor. Se aplică unguentul de tătăneasă direct pe locul dureros, timp pe 5 zile la rând. Nu se vor depăşi 10 zile. Simptomele dureroase vor fi ameliorate şi ţinute sub control după numai câteva aplicaţii. Atenţie! Tătăneasa nu se consumă intern, deoarece poate provoca probleme la ficat. La nivel extern, unguentul de tătăneasă se aplică pe răni deschise.

Muşeţel 

Se beau 1-3 căni de ceai de muşeţel pe zi pentru calmarea muşchilor tensionaţi.

Gheara Diavolului

Se recomandă rădăcina de gheara diavolului sub formă de praf sau picături, 1.200 mg pe zi. Acest remediu alină durerile cauzate de artrită şi durerile din zona lombară.

Usturoi

Se prepară o pastă din 8 căţei de usturoi pisaţi şi ulei de nucă de cocos. Se încălzeşte puţin şi se aplică pe zona dureroasă, masând uşor. Se lasă apoi să pătrundă în piele timp de 3-4 ore. La urmă se face o baie completă cu apă caldă.

Gheaţă şi căldură

Se pot aplica alternativ pachete de gheaţă şi comprese cu apă caldă timp de 15-20 de minute pentru dureri acute. Terapia rece-cald este una din cele mai eficiente pe moment.

Calciu

Pentru sănătatea oaselor se recomandă o dietă bogată în alimente care conţin calciu: spanac, broccoli, varză, conopidă, migdale, seminţe sau peşte (în special somon şi sardine). Calciul previne osteoporoza şi modificări ale coloanei vertebrale.

Recomandări importante

> Poziţia de dormit. Cea mai bună poziţie pentru dormit în caz de dureri de spate este cea pe pe spate, cu o pernă mare sub genunchi. Astfel se elimină presiunea care cade asupra coloanei şi provoacă durerile. Poziţia fetusului pe o parte cu o pernă între genunchi este de asemenea benefică celor care suferă de dureri de coloană. Foloseşte o scândură pentru îndreptarea coloanei când dormi. Aşeaz-o sub saltea sau pe saltea, acoperită cu o pilotă sau pătură.

> Miscarea. Specialiştii recomandă mişcarea uşoară: plimbatul în aer liber sau mersul pe bicicleta medicală.

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

2 comentarii

  1. Eu am scapat de durerile de coloana mult mai simplu.

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.