Pulbere de Spirulină – Beneficii și Reţete Culinare

Spirulina este considerată o algă miraculoasă, un aliment-minune care nu trebuie să lipsească din meniul nostru zilnic. Această algă este într-adevăr deosebită, deoarece conţine o cantitate extrem de mare de proteine, în jur de 70%, iar restul sunt vitamine, minerale şi acizi graşi. Are efecte antivirale şi antiinflamatorii şi este un leac cu potenţial anticancerigen. Combate îngrăşarea şi este folosită cu succes ca remediu pentru diabetici şi cei bolnavi cu inima.

Reţete Culinare cu Pulbere de Spirulină

Pulbere de Spirulină – Beneficii și Reţete Culinare

Spirulina- Beneficii și rețete

Spirulina are un rol extraordinar în întăririrea sistemului imunitar. Se găseşte în comerţ sub formă de suplimente nutritive: capsule, tablete, prafuri sau extracte. Cel mai nutritiv dintre toate este însă praful sau pulberea de spirulină.

Se pot face băuturi vindecătoare sau salate energizante. Spirulina se amestecă minunat mai ales în smoothie-urile verzi. Iată câteva reţete hrănitoare pe bază de spirulină pe care le poţi prepara în casă.

1.  Suc verde cu spirulină. Se pun la blender o banană, o lămâie stoarsă, o felie de pepene galben, un măr acruţ şi câteva frunze proaspete de mentă. Se adaugă 1-2 linguriţe de pulbere de spirulină organică şi se amestecă totul la blender până la omogenizare.

2.  Smoothie cu spirulină. Se prepară dintr-o cană de lapte de soia sau suc de fructe – mere, ananas, portocale, o ceaşcă de iaurt i fructe – mango, piersici sau fructe de pădure. Se adaugă o linguriţă de praf de spirulină şi se amestecă totul la blender.

3.  Sos cu spirulină. Se prepară sau se foloseşte un sol salsa în care se presară o linguriţă de pulbere de spirulină pentru un gust şi o culoare mai intense. Sau sepoate face un sos din 4 linguriţe de smântână, 2 linguriţe de sos de soia, zeama de la o lămâie, în care se presară o linguriţă de spirulină.

4.  Sos Guacamole şi spirulină. Se prepară din 2 avocado, un lime, 2 roşii mici, 2 căţei de usturoi, sare şi o linguriţă de de spirulină. Se zdrobesc fructele de avocado şi usturoiul şi se amestecă.

5.  Paste cu sos şi spirulină. Se foloseşte sos pesto şi se adaugă 2 linguriţe de spirulină. Se serveşte cu paste sau alte preparate din carne.

6.  Salată cu tofu şi spirulină. Se foloseşte 250 g de tofu, roşii, ardei graşi, sos pentru salată şi piper. Se adaugă şi un vârf de linguriţă de spirulună, apoi se amestecă până la omogenizarea compoziţiei.

Motive de a consuma spirulină zilnic

Reţete Culinare cu Pulbere de Spirulină• Conţine mai mult calciu decât laptele
• Conţine mai multă clorofilă decât alte plante verzi
• Conţine de 12 ori mai multe proteine decât carne
• Conţine un mix complet de minerale: fier, magneziu, seleniu, potasiu, zinc, cupru, mangan, crom şi sodiu
• Conţine o gamă bogată de vitamine: A, B1, B2, B3, B6, B9, C, D, E
• Conţine o cantitate mare de acizi graşi
• Conţine betacaroten pentru sistemul imunitar

Efectele consumului de spirulină zilnic sunt rapide şi vizibile: scade colesterolul, reglează tensiunea arterială, tratează constipaţia, creşte randamentul intelectual, capacitatea de concentrare şi protejează contra cancerului.

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

2 comentarii

  1. Urmez o cura de capsule…azi este a 5 a zi,este energizanta….

Loading...

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.