Ce alimente ar trebui să consume femeile mai des

Femeile sunt mai sensibile decât bărbaţii în ceea ce priveşte procesele de dezvoltare, precum și cele care țin de îmbătrânire.

Din acest motiv au nevoie de un aport mai mare de vitamine şi minerale pentru o bună funcţionare a organismului.

Ce alimente ar trebui sa consume femeile mai des

Ce alimente ar trebui sa consume femeile mai des

 

Indiferent de vârstă sau de profesie, femeile sunt sfătuite să își asigure un aport mai consistent de substanţe nutritive.

Acest lucru poate fi realizat doar printr-o alimentație naturală.

Ce alimente ar trebui să consume femeile mai des

Plantele și alimentele lăsate de Dumnezeu în natură pot fi considerate adevărate elixire ale unei vieţi lungi şi sănătoase.

Legumele cu frunze verzi sunt esențiale pentru vitalitatea organismului uman.

Vitamina K pe care acestea o conține ajută la prevenirea bolilor de inimă și reduce bufeurile de la menopauză şi osteoporoza.

Spanacul – util în anemie

Spanacul este o sursă naturală de fier. Conține însă și alte substanțe care ajută la creșterea nivelului de energie al corpului, precum magneziu, calciu, potasiu, acid folic, mangan, Vitaminele A, C şi K şi beta-caroten şi fibre alimentare.

Este util în anemia cauzată de deficitul de fier, precum și în perioada menstruală. Susține buna funcționare a sistemului imunitar.

Combate depresia și anxietatea. Menține sănătatea oaselor.

Broccoli – armă împotriva cancerului

Beneficiile consumului de broccoli sunt foarte diverse.

Această legumă este benefică îndeosebi femeilor însărcinate. Conţine o multitudine de vitamine şi minerale: calciu, fier, potasiu, vitaminele A, B2, C şi E, fosfor, zinc, acid folic, seleniu, sulf, antioxidanţi şi compuşi fitochimici care protejează împotriva cancerului.

Broccoli este unul din cei mai buni detoxifianți naturali pentru organism.

În ceea ce privește combaterea cancerului, ajută la prevenirea cancerul de sân, de col uterin, leucemiei și melanomului malign.

Ajută la dezvoltarea sistemului nervos al fătului și îl protejează împotriva defectelor din naștere.

La fel ca spanacul, și broccoli poate preveni stările depresive. Atenuează disconfortul provocat de perioada menstruală.

Ceapa – combate osteoporoza

Femeile trebuie să ştie că ceapa poate contribui la prevenirea osteoporozei prin aceea că împiedică distrugerea osului.

Are de asemenea acțiune antiinflamatoare și antibacteriană. Combate răceala, ajută la subțierea sângelui și îmbunătățirea circulației.

Fasolea – sursă de proteine

Toate tipurile de fasole sunt recomandate femeilor care doresc să adauge un plus de vitaminizare organismului lor.

Deși este o leguminoasă, are o concentrație impresionantă de proteine și poate înlocui carnea.

Conține fier, magneziu, calciu, fibre, fosfor, acid folic și potasiu.

Consumul de ceapă contribuie la reglarea digestiei și scăderea colesterolului LDL. Combate diabetul, cancerul de sân și bolilor cardiovasculare.

Este benefică pe perioada sarcinii, datorită conținutului de acid folic.

Somonul – sursă de D3

La fel ca fasolea, peștele oferă proteine de calitate. Dar mai conține și alți compuși valoroși, precum Omega-3, seleniu, vitamina D și fosfor.

Somonul ajută la asimilarea calciului și reducerea durerilor articulare. Previne afecțiunile cardiovasculare. Combate inflamațiile.

Somonul sălbatic, nu cel din crescătorie este indicat.

 

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.