Clicky

CALCIU din surse naturale

Pentru omul modern, a devenit un adevăr faptul că a trăi sănătos înseamnă a mânca sănătos. Alimentele pe care le ingerăm au o influenţă majoră asupra modului în care organismul nostru funcţionează.

Cel mai bun mod de a menţine o dietă bogată în vitamine este de a consuma produse naturale. A preveni înseamnă a fi mereu cu un pas înaintea bolii.

Calciu din Surse Naturale

Surse naturale de calciu

Calciul este vital pentru organism

Calciul menţine densitatea oaselor şi totodată influenţează creşterea lor. Când lipseşte din sânge, organismul începe să mănânce calciul din oase.

Pacientul resimte o gamă variată de simptome: dureri de cap, nod în gât, palpitaţii sau tahicardie, senzaţie continuă de oboseală, ameţeală şi slăbiciune, dureri în piept sau nevralgii intercostale, amorţirea mâinilor sau contracţii ale muşchilor-tetanie.

De aceea este esenţial să creştem aportul de calciu printr-o dietă alimentară bogată în vitamine. Consumul de calciu din fructe şi legume oferă mai multă rezistenţă oaselor pe termen lung.

________________________

Lipsa de calciu

Lipsa de calciu este una din cele mai comune carențe nutriționale cu care se confruntă majoritatea populației, în special tinerii și femeile.

Acest deficit poate avea urmări grave asupra sănătăţii corpului şi a minţii umane. Lipsa unei cantităţi optime de calciu în organism poate duce la complicaţi serioase, cum ar fi spasmofilia sau osteoporoza.

Am alcătuit un clasament al celor mai bune surse de calciu pe care le putem lua din alimente. Este recomandabil să se consume alimente bogate în calciu din surse naturale pentru o mai bună absorbţie. În acest mod se pot preveni posibile căderi de calciu care pot declanşa un şir lung de evenimente neplăcute de acest gen.

Lactate

Calciul se poate procura direct din produse lactate, precum: lapte, iaurt, brânză de vaci sau smântântă. Acestea conţin un nivel mic de grăsimi benefice organismului. Iaurtul este o excelentă sursă de calciu şi de probiotice. Te poate feri te multe alte boli, precum indigestia, constipaţia sau candida din gât. Se poate consuma simplu sau cu fructe.

Fructe

Zmeura, caisele, perele, portocalele, bananele, prunele, caisele şi avocado sunt câteva din fructele care conţin un nivel ridicat de calciu.

Poţi de asemenea consuma smochine uscate, nuci, castane, alune de pădure, seminţe de susan sau migdale pentru o absorbţie mai eficientă. Multe din aceste fructe conţin numeroase alte vitamine şi minerale, precum acid folic, vitamina K, Vitamina C, Vitamina E, Vitaminele din grupul B, magneziu, potasiu sau aicid oleic.

Legume

Legumele cu frunze de culoare verde-închis sunt puternic dotate cu calciu. Brocoli este o legumă bogată în calciu, fibre, vitamina C şi acid folic. Se poate consume brocoli crud sau preparat la aburi. Varza, guliile, salata verde sau napi verde sunt alte recomandări din gama verdeţurilor bogate în calciu. Ardeii roşii, cartofii dulci sau fasolea cresc de asemenea nivelul optim de calciu din organism.

Peşte

Uleiul de peşte este des folosit în prepararea suplimentelor de calciu natural. Poţi consuma peşte la conservă, precum sardine, somon sau macrou. Peştele este o sursă esenţială de calciu natural şi Omega 3, care pot fi asimilate extrem de uşor de către organism.

Consumă cereale fortifiate cu calciu, mai ales la masa de dimineaţă. Vei beneficia de un aport semnificativ de energie pentru întreaga zi. Năutul şi soia sunt alte alimente pe care le poi găsi şi găti uşor.

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

loading...

4 comentarii

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

Răspunde corect la următoare operație aritmetică *