Seminţele de Susan Tratează Osteoporoza

Le vedem uneori presărate pe podusele de panificaţie, cum ar fi pâinea sau chiflele de hamburgheri, fără să le dăm prea multă atenţie. Seminţele de Susan sunt însă un deliciu pentru medicii naturişti. Ei apreciază aceste ingrediente ca fiind remarcabile în ceea ce priveşte aportul nutritiv pe care îl oferă sănătăţii noastre.

Sursă Imagine : www.divahair.ro

Sursă Imagine : www.divahair.ro

Nu toată lumea acordă importanţă seminţelor. Sunt minuscule şi se strecoară printre degete şi de aceea par lipsite de orice însemnătate. La o privire mai atentă, toate soiurile de seminţe par a avea ceva vital pentru organismul tău. Seminţele de floarea-soarelui nu sunt singurele care pot fi consumate în timpul liber. Poţi face tratamente medicale alternative pe bază de seminţe de dovleac, seminţe de in, seminţe de cânepă sau seminţe de susan. Acestea sunt câteva din cele mai populare despre care se ştie că au beneficii pentru sănătatea noastră.

Seminţele de susan sunt folosite în special în bucătăria arabă, grecească şi asiatică. Aspectul oriental şi gustul de alune le fac să fie îndrăgite în special de cei cărora le place pasta de susan, halvaua sau tahiniul.

Ce vitamine conţin semintele de susan

Aceste seminţe sunt nu doar gustoase, dar şi miraculoase. Ele conţin o gamă variată de vitamine care nu trebuie să lipsească din masa ta zilnică.

Calciu
Fier
Magneziu
• Zinc
• Fosfor
• Mangan
• Cupru
• Potasiu
Vitaminele B, D, E, F
• Triptofan
• Grăsimi sănătoase
• Fibre
• Antioxidanţi

Pentru a beneficia de toate aceste principii nutritive la valoarea cea mai mare, este recomandat ca Seminţele de Susan să fie consumate în stare crudă. Dacă ţi se par greu de ingerat, presoară-le în bolul cu lapte sau cereale, sau serveşte-le cu miere.

Beneficii 

Doamnele sunt cele care ar trebui să ia un creion şi să noteze toate calităţile pe care aceste minunate seminţe le deţin. Vă asigurăm că acest subiect este de maxim interes mai ales pentru femeile la vârsta a III-a. O lingură de seminţe reprezintă 5 grame de proteine, 14 grame de grăsimi bune monosaturate şi 7 grame de carbohidraţi. Înlocuiesc foarte bine untul de arahide sau laptele. Sunt excelente în curele de slăbire deoarece conţin fibre care ajută la digestie şi la fortificarea organismului în acelaşi timp. Întăresc oasele şi previn instalarea osteoporozei.

• Ajută la dezvoltarea unui metabolism sănătos
• Sprijină sistemul endocrin
• Ameliorează simptomele sindromului premenstrual
• Reduc simptomele neplăcute cauzate de menopauză
• Cresc fertilitatea
• Îmbunătăţesc sănătatea cerebrală
• Reduc inflamaţiile
• Scad colesterolul
• Reglează presiunea sângelui
• Ajută la absorbţia fierului
• Tratează astmul
• Măresc densitatea osoasă şi previn osteoporoza
• Scad tensiunea
• Tratează anemia
• Reduc pofta de mâncare
• Menţin sistemul digestiv sănătos
• Detoxifică ficatul
• Tratează insomniile
• Previn diabetul
• Previn îngrăşarea

Cum să le mânânci

Seminţele de susan pot fi consumate ca atare, sau incluse în diferite mâncăruri:

• Salate şi legume sotate
• Cereale
• Tahini
• Pâine
• Sandvişuri
• Peşte şi pui
• Dulciuri
• Batoane

Fii creativ! Combină-le cu alte tipuri de seminţe şi adăugă-le în mâncărurile tale preferate.

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

    Adaugă comentariu

    Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.