Alimentele Negre Fac Minuni Pentru Sănătate!

Unii medici naturişti moderni au împrumutat din noţiunile şi cunoştinţele vracilor orientali şi au analizat în profunzime plantele şi legumele pe culori. Astfel au ajuns la concluzia că alimentele de culoare neagră sunt bune pentru diabetici şi hipertensivi. Mai mult, această culoare are un rol deosebit în prevenirea a mai multe boli cardiovasculare şi chiar cancer.

Mai mult decât oricare alte alimente, cele cu pigment negru abundă în antioxidanţi! Dacă ai probleme cu inima sau eşti mai predispus la îmbolnăviri, nu ezita să-ţi construieşti un meniu bogat în alimente negre, cu rol protector pentru organismul tău.

1. Mure

Fructele de pădure au de regulă un pigment închis, de culoare mov sau purpuriu intens. Murele sunt delicioase şi conţin o cantitate semnificativă de antioxidanţi. Polifenolii din aceste fructe au puterea de a stimula toate procesle metabolice din organism.

mure - alimente negre fac minuni pentru sanatate

Murele ajută la arderea grăsimilor şi la tratarea constipaţiei. Sunt minunate în curele de detoxifiere a ficatului. Murele întăresc oasele, protejează ochii, scad colesterolul rău, vindecă rănile şi hemoroizii. Consumă-le pentru a-ţi îmbunătăţi digestia şi pentru a slăbi. Fă-ţi puţin timp liber şi mergi într-o aventură la cules de mure!

2. Orezul negru

Există orez alb, orez brun, dar şi orez negru. Soiul negru este cel mai bogat aliment în antocianine, un antioxidant care încetineşte îmbătrânirea şi previne dezvoltarea bolilor canceroase.

Orez Negru - Alimentele Negre Fac Minuni Pentru Sănătate

Orezul negru este o cereală recomandată mai ales pentru cei slăbiţi sau cu imunitatea la pământ. Are o cantitate binefăcătoare de Vitamina E, un antioxidant puternic pentru sistemul imunitar. Notează că orezul negru este mult mai nutritiv şi sănătos decât afinele.

3. Fasolea neagră

La fel ca şi lintea, fasolea vine într-o sumedenie de culori, fiecare soi având proprietăţile sale curative. Fasolea neagră aduce foarte mult cu boabele de cafea.

Fasole Neagră - Alimentele Negre Fac Minuni Pentru Sănătate

Află că boabele de fasole neagră sunt un miracol natural pentru sănătate. Acestea conţin fibre solubile, Vitamina B6, acid folic, şi foarte puţin grăsimi. Inhibă pofta de mâncare, scad tensiunea şi protejează inima şi ajută celor afectaţi de impotenţă. Ai nevoie de mai multe motive să consumi fasole neagră?

4. Lintea neagră

Despre lintea neagră trebuie să reţii că este un aliment excepţional pentru scăderea colesterolului. Lintea neagră conţine o cantitate mare de fier, mult mai mare decât alte verdeţuri de sezon. Din acest motiv este o recomandare bună pentru fortificarea sistemul imunitar.

5. Seminţe de susan negru

Tot de la chinezi avem seminţele de susan de culoare neagră. Există în ţările orientale un cult al ceaiului din aceste seminţe care se bea pentru energizarea şi revitalizarea organismului.

Susan Negru - Alimentele Negre Fac Minuni Pentru Sănătate

Seminţele negre de susan sunt considerate în China seminţele nemuririi, întrucât preluges viaţa şi încetinesc procesul de îmbătrânire. Conţin lecitină, calciu, magneziu, fier, dar şi proteine.

6. Ceaiul negru

Ceaiul negru este un înlocuitor excelent al cafelei. Conţine vitamine importante pentru sistemul nervos, creier, oase şi ochi.

Ceai Negru - Alimentele Negre Fac Minuni Pentru Sănătate

Femeile beau ceai negru pentru că le ajută să-şi păstreze o siluetă frumoasă, o dantură sănătoasă, o imunitate de fier şi o piele frumoasă, lipsită de pete. Ceaiul negru poate fi folosit şi la revigorarea părului brunet. În acest scop, se clăteşte părul cu o infuzie de ceai negru.

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

1 comentariu

  1. De ce nu adaugati prunele si vinetele?

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.