MAGNEZIUL, vitamina D și OMEGA-3 – compuși alimentari care pot inversa BOLILE de INIMĂ

Potrivit studiilor științifice realizate în ultimii ani, afecțiunile cardiace pot fi prevenite cu ajutorul alimentației. Nu numai bolile de inimă, ci și cancerul și alte boli cronice pot fi combătute prin câteva modificări simple în dieta zilnică.

Prevenirea mortalității cardiace este primordială într-o societate afectată tot mai mult de accidente vasculare cerebrale și infarcturi miocardice la tineri.

Alimente Pentru Inimă

Alimente Pentru Inimă

Trebuie să știm că există numeroase alimente și compuși care ne pot apăra de boli și evenimente cardiovasculare tragice. Vă prezentăm 3 substanțe care scad semnificativ riscul de deces asociat cu bolile de inimă.

Omega-3

Foarte multe studii au arătat că o dietă bogată în Omega-3 pot poate reduce riscul unui deces cardiac subit. Un studiu din 2002, apărut în Jurnalul de Medicină New England, a arătat o asociere puternică între acizii grași esențiali Omega-3 din pește și riscul scăzut de deces subit la bărbații fără antecedente cardiace.

Un alt studiu, publicat în Jurnalul America Circulation a descoperit că Omega-3 are și un rol cardioprotector remarcabil. Aportul acestor acizi a redus mortalitatea totală și decesul subit la pacienții care au suferit deja un atac de cord în trecut.

Lista cu alimentele bogate în Omega-3.

[wcepe_products ids=’10063′ button=’Cumpără aici’]

 Magneziul

Acest mineral a fost asociat în numeroase studii cu sănătatea inimii și a sistemului cardiovascular.

Deficitul de magneziu este una din cauzele slăbirii și îmbătrânirii mușchiului cardiac. Jurnalul de Științe Biomedicale a arătat că acest mineral are un efect protector deosebit asupra inimii, întrucât riscul cardiovascular este mai mic la persoanele care au niveluri mari de magneziu.

Totodată, nivelurile mici de magneziu seric au fost asociate cu mortalitatea cardiovasculară și din toate cauzele, potrivit unui studiu apărut în anul 2011 în Jurnalul American de Ateroscleroză.

Lista cu alimente bogate în magneziu.

[wcepe_products ids=’10083′ button=’Cumpără aici’]

Vitamina D

Al doilea nutrient esențial pentru sănătatea sistemului cardiovascular este vitamina D. Se pare că această vitamină crește inclusiv speranța de viață.

Un studiu din 2009, publicat în Jurnalul de Endocrinologie Clinică a asociat nivelurile mici de vitamina D din corp cu o rată crescută (26%) a mortalității din toate cauzele, îndeosebi mortalitatea cardiovasculară. Cercetătorii susțin că dublarea nivelurilor de vitamina D ar putea reduce mortalitatea. Aceste rezultate au fost confirmate ulterior de încă două studii.

Lista cu alimente cu cel mai mare conținut de vitamina D.

[wcepe_products ids=’10071′ button=’Cumpără aici’]

Este important să reținem că nevoile nutriționale ale organismului nostru trebuie împlinite prin alimentație. Suplimentele sunt necesare atunci când deficitul nutrițional este foarte mare.

Sursă: http://www.greenmedinfo.com/blog/7-ways-prevent-and-even-reverse-heart-disease-nutrition1

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.