Remedii testate pentru scăderea colesterolului, de la cititori

Colesterolul este o moleculă esențială pentru viața umană. Fiind o componentă importantă a membranei celulare, are un rol crucial în buna funcționare a celulelor.

Este un precursor în sinteza vitaminei D, a hormonilor steroizi și sexuali. Totodată, colesterolul ajută la asborbția vitaminelor solubile în grăsimi, precum vitaminele A, D, E și K.

Leacuri pentru scaderea colesterolului, de la cititori

Leacuri pentru scaderea colesterolului, de la cititori

Colesterolul crescut – riscuri cardiovasculare

Valoarea colesterolului din sânge are un rol important în apariția bolilor cardiovasculare.

Hipercolesterolemia (nivel crescut de colesterol LDL) și hiperlipidemia (nivel crescut de colesterol și trigliceride) sunt asociate cu un ris crescut de boli cardiovasculare aterosclerotice.

Din această categorie fac parte bolile de inimă coronariene (infarct miocardic, angină pectorală, insuficiență cardiacă, deces coronarian), bolile cerebrovasculare (accident vascular cerebral) și boala arterelor periferece.

Dieta, mișcarea fizică și renunțarea la fumat pot contribui într-o oarecare măsură la atenuarea colesterolului.

Persoanele care au colesterolul peste limita normală trebuie să reducă aportul de grăsimi saturate și grăsimi trans.

Acestea sunt încurajate să mănânce mai multe alimnete bogate în fibre.

Leacuri de la cititori pentru scăderea colesterolului

Împărtășim cu voi cele mai bune remedii pentru scăderea colesterolului recomandate de cititorii noștri.

Eficacitatea lor este testată, însă nu toate persoanele răspund la același tratament.

„Capsule cu ulei din semințe de in. Scad colesterolul încet, dar sigur. Testat. În 6 luni, de la 312 la 250, fără regim alimentar” – Letiția Badulescu.

Arterin este foarte, foarte, foarte bun! Sunt două variante – amândouă sunt bune” – Maru Chiritescu.

„Ceai de frunze de dafin. Cel mai ieftin și eficient, testat de toată familia mea. Scade colesterolul, reduce pofta de dulce și nu lasă să se acumuleze kilogramele” – Keti Badele.

„Pastile de niacină (vitamina B3). Evită orice grăsime polinesaturată” – Lilly Macarov.

Omega-3. Mers pe jos. Trebuie ținut regim: pește alb, spanac, ouă. Fără dulciuri, făinoase” – Ana Gheorghiță.

„Din ce m-am documentar, pentru că și eu am problema asta, din studiile din ultimii ani reiese că eliminarea carbohidraților (zahăr, făinoase), sportul, postul intermitent și suplimente de turmeric/curcuma – ajută cel mai mult la scăderea colesterolului. Nu are legătură cu carnea, gălbenușul etc. este chiar recomandat regimul Keto” – Ana Maria Ion.

Ghimbir, turmeric, scorțișoară. Și evident, o alimentație adecvată” – Adrian Adg.

„În nici un caz statine. Regim alimentar, drojdie de orez roșu – se găsește sub formă de capsule” – Daniela Gazdaru.

„O linguriță de semințe de chia pe stomacul gol, dimineața” – Valerica Ciascai.

Hrișcă, țelină rădăcină și tulpină crudă, pătrunjel, sfeclă roșie, ghimbir și curcuma. Fără prăjeli, mâncăruri grase. Rezultatul garantat” – Carmen Mirela Gogu.

Grepfrut, 1-2 pe zi” – Ioana Mândru.

Omega-3 de la Nutrilite. Sport, reducerea stresului și alimentație cât mai sănătoasă” – Marius Janai.

Ovăz gătit terci și consumat zilnic la micul dejun” – Iftene Nicoleta.

Normocolesterol Forte, de la Dacia Plant, 2 capsule, de 3 ori pe zi. Mama a avut colesterolul total 250, iar după numai 2 cutii (12 de capsule), i-a ieșit colesterolul total 178. A avut grijă și la prăjeli, și regim” – Maria Avramescu.

Tărâțe de grâu în apă fierbinte seara. Se beau dimineața. Pregătiți apoi aceeași infuzie pentru seară. Timp de o lună” – Lili Ivan.

„100 g de bostan cu puțină apă pus într-un blender, mixat și băut dimineața pe stomacul gol. În trei luni colesterolul este aproape normal, sau poate chiar normal!” – Roxana Gavrilescu.

„Eu recomand semințele de in. Semințele recent măcinate, o linguriță. Apa cu lămâie, de asemenea este indicată, nu exces. Acestea în cazul în care nu aveți alte afecțiuni” – Delia Oprea.

„Am renunțat de mult la anti-colesterolemiante și iau zilnic două capsule de Omega-3 de la Nutrilitie. Țin colesterolul sub control” – Elisabeta Nan.

„Eu am avut probleme mari cu tensiunea. De când iau în fiecare zi o linguriță de usturoi în miere de albine și hrean în miere nu mai am probleme. Nu mai iau nici un fel de medicament de tensiune sau de subțierea sângelui. Dorm și foarte bine de la amestecul acesta. Puneți într-un borcan pe trei sferturi usturoi pisat și vreo 4 linguri de miere și învârtiți bine. Dacă luați imediat, mirosiți a usturoi (clătiți gura cu apă cu lămâie). Dar dacă-l lăsați la macerat 2 sau 3 săptămâni, nu mai mirosiți. Faceți și de hrean, că are efect mare de subțiere a sângelui” – Rodica Winkler.

Citește șiTratament cu usturoi și lămâie pentru colesterol și vasele de sânge – dr. Mikhail Tombak

Semințele de hrișcă și mei. Se consumă fierte, sub diferite garnituri” – Mariaa Mariaa.

„Sunt vegană de 16 luni și nu mi-a scăzut colesterolul, pentru că doar un procent mic provine din alimentație. Ficatul produce colesterol în exces datorită unui dezechilibru. De aceea, dieta nu ajută decât într-o mică măsură” – Carmina Dănilă.

„2 lingurițe pe zi de ulei de cocos extravirgin bio, până când scad colesterolul și trigliceridele. Depinde de la individ la individ și de alimnetație. La mine, după consumul unui borcan de 900 gr de ulei de cocos, colesterolul a scăzut de la 253 la 200” – Vesel Daniela.

„O linguriță de boabe de muștar cu un pahar de apă, dimineața pe nemâncate. Doar 3 săptămâni se iau boabele de muștar, de 3 ori pe zi câte 1 linguriță, cu foarte puțină apă, altfel provoacă foame. Se iau întregi. Cei care au gastrită sau ulcer nu trebuie să urmeze acest tratament. Rețeta îi aparține dlui Valeriu Popa și am urmat-o, având rezultate foarte bune. Este necesar și un regim sărac în grăsimi” – Vasile Ioan Popa.

Vin roșu cu ceapă – macerat. Se ia câte un păhăruț înainte de masă” – Nastasiu Ana.

Citește șiCura cu ceapă pentru scăderea colesterolului

Ceai de păpădie, probat de mine. Și regim alimentar” – Gica Onica.

Drojdie de orez roșu de la Plafar. Este foarte bună. Controlați colesterolul înainte, apoi luați 2 luni aceste capsule, și iar control. Vă veți mira” – Mihalea Utvinianez.

„Un post ținut doar cu apă, 3 zile. Deci să bei doar apă timp de 3 zile. Câteva ședințe de acest fel și îți vei reveni la normal” – Iorga Mihaela.

Suc de portocale, vin roșu (125 ml pe zi), pește gras, ouă de prepeliță, sfeclă roșie, pătrunjel, cartofi roșii, nuci, migdale, fulgi de ovăz, vinete, sparanghel, boabe de muștar, ceapă roșie, semințe de in, usturoi, lămâie, oțet de mere, mișcare multă și gândire pozitivă” – Adam Feodora.

Citește șiVarza roșie – un inamic de temut al colesterolului crescut

„Semințe de chimen negru, 2 grame zilnic” – Dana Stoica.

„Câte două ouă de prepeliță crude, băute. Scade colesterol. Este verificat de familia mea” – Lyana Răducu.

Drojdie roșie de orez, Arterin” – Mărioara Simion.

Oțet de mere cu miere – 2 linguri la un pahar cu apă, de 2-3 ori pe zi. Dacă deranjează stomacul, scădeți cantitatea de oțet și adăugați mai multă miere” – Michaela Whitestone.

Omega-3 și Redris – este un extract din orez roșu. Mama mea a avut rezultate foarte bune. Și bineînțeles, grijă la alimentație și multă mișcare” – Radu Carmen.

Păpădie, anghinare, usturoi, aloe vera, ghimbir, curcuma, scorțișoară, lămâie, grepfrut, etc. Și nu în ultimul rând, multă mișcare” – Lucia Onuța.

„Eu acum 6 luni aveam colesterolul 330. Am luat Arterin 4 luni, am făcut analizele și a scăzut la 230. Au scăzut și trigliceridele, dar am luat concomitent și Omega-3 de 1400” – Gabi Giusca.

„Regim alimentar și ceai de anghinare și armurariu. Mie mi-a scăzut foarte bine” – Heinrich Tina Halm.

„Am avut experiența cu tatăl meu. I s-a reglat colesterolul după administrarea capsulelor de Omega 3-6-9 din ulei vegetal de in și cânepă, de la Hofigal. De atunci face cure periodice primăvara și toamna și nu a mai avut probleme niciodată” – Cole Petrescu.

Citește șiRețetă pentru reglarea colesterolului și curățarea organismului de toxine – prof. Constantin Pârvu

Surse articol:

1. Trevor Huff, Brandon Boyd, Ishwarlal Jialal, Physiology, Cholesterol, StatPearls: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK470561/
2. Yi Lee, Waqas J. Siddiqui, Cholesterol Levels, StatPearls: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK542294/

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.