CAPSULE cu AFIN – scad GLICEMIA și GRĂSIMEA abdominală, protejează vasele de SÂNGE și măresc acuitatea VIZUALĂ

Când ai diabet sau prediabet, selectarea alimentelor pentru consumul zilnic constituie cel mai important lucru pentru controlul acestei boli și prevenirea complicațiilor.

Există alimente care afectează negativ evoluția diabetului, și alimente care aduc beneficii. În acest articol vom vorbi despre beneficiile afinelor.

afine – benefice in diabet si obezitate

 

Diabetul este considerat o boală a bună-stării, a alimentației necontrolate și a stilului de viață prosper și îmbelșugat, alăturându-se cu pași repezi altor boli cu incidență crescută la nivel mondial, precum  bolile cardiovasculare și cancerul. La fiecare minut, 6 persoane mor din cauza diabetului.

Prognoza nu este deloc îmbucurătoare. Se preconizează că până în anul 2025, numărul bolnavilor de diabet se va tripla.

_______________

Afinele – previn și ajută la controlul diabetului 

Studiile epidemiologice raportează că un consum regulat de alimente bogate în antocianini poate ajuta la scăderea riscului de diabet zaharat de tip 2 și indicele rezistenței la insulina periferică.

Fructele de pădure, strugurii, ceapa roșie, ridichea roșie și cartofii mov sunt cele mai bune surse de antocianini. Acești compuși sunt polifenoli și fac parte dintr-un subgrup de flavonoide. Sunt responsabili pentru pigmentul închis al fructelor și legumelor.

Afinele au atras în mod deosebit interesul cercetătorilor datorită rolului lor în menținerea și îmbunătățirea sănătății. Dovezile care susțin efectele lor anti-diabetice sunt într-o continuă creștere.

Studiile preclinice și clinice realizate pe animale rozătoare și pe oameni cu obezitate sau rezistență la insulină au descoperit că aceste fructe aduc îmbunătățiri notabile în ceea ce privește rezistența la insulină și toleranța la glucoză.

Afinele ajută corpul să procese în mod eficient glucoza pentru energie, mărindu-i sensibilitatea la insulină. Totodată, acestea ajută la controlul nivelului de zahăr din sânge.

Un studiu realizat de Universitatea din Michigan a arătat că pulberea de afine administrată șobolanilor de laborator a îmbunătățit sensibilitatea la insulină, chiar în cadrul unei diete bogate în grăsimi, și a scăzut nivelul de zahăr din sânge.

Mai mult, genele lor s-au schimbat, permițând corpurilor lor să procese mai eficient glucoza decât înainte.

Afinele au nu doar un indice glicemic scăzut, ci și un conținut mic de calorii. Din acest motiv sunt benefice și pentru pierderea în greutateaAceste fructe pot înlocui gustările bogate în calorii în dieta persoanelor cu diabet, consumate ca atare, sau adăugate în iaurt.

Studiul pe șobolani menționat mai sus a arătat că pudra de afine a determinat totodată și scăderea greutății corporale și a masei de grăsime totală.

Genele asociate cu stocarea și arderea grăsimilor au fost modificate, astfel încât corpurile lor au procesat mai eficient grăsimea. A fost observată o reducere semnificativă a grăsimii abdominale.

Grăsimea abdominală în mod deosebit crește riscul de diabet. Celulele grase de la nivel abdominal produc hormoni care susțin rezistența la insulină.

Afinele scad riscul de diabet cu 26%, comparativ cu alte fructe (2%), consumate în aceleași cantități.

Cumpără de aici:

Capsule cu afine

Afinele pot fi consumate ca atare, sau sub formă de pulbere (capsule). Cercetătorii notează că sucul nu are aceleași beneficii.

Capsulele cu afine sunt indicate și în afecțiunile vasculare asociate cu diabetul, precum cele de la nivel ocular.

Afinele protejează vasele de sânge, măresc rezistența capilarelor și acuitatea vizuală și contribuie la scăderea tensiunii arteriale

Se iau câte 3 capsule pe zi, înainte de mesele principale. O cură durează 3 luni.

Surse:
1. Prof. univ. dr. Constantin Milică, Diabetul zaharat, Medicină naturistă. Tainele sănătății, tinereții și frumuseții, Vol. 2, Editura Doxologia, 2013, Iași, pp. 170-171
2. April J. Stull. Blueberries’ Impact on Insulin Resistance and Glucose Intolerance. Antioxidants (Basel). 2016: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5187542/

3. LIVESTRONG, Benefits in Eating Blueberries for Diabetes: https://www.livestrong.com/article/350862-benefits-in-eating-blueberries-for-diabetes/
4. BBC News, Blueberries, not fruit juice, cut type-2 diabetes risk: https://www.bbc.com/news/health-23880701

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.