ATACUL de PANICĂ – ceaiuri, tincturi, uleiuri, băi

Anxietatea, atacul de panică, nevrozele, depresia și insomnia – sunt tulburări cu o incidență crescută în rândul societății actuale.

6,5% din populația lumii suferă de anxietate, femeile fiind de două ori mai vizate decât bărbații.

Atac de panica tratament naturist

ATACUL DE PANICĂ – DESCRIERE

O formă acută a anxietății este atacul de panică. Acesta survine în urma secreției excesive de adrenalină de către glandele suprarenale. Majoritatea persoanelor îl asociază cu o senzație de moarte iminentă în urma unui pericol imaginar.

Atacurile de panică pot surveni în orice moment, uneori de mai multe ori pe zi. Persoana afectată resimte o stare de teamă, tensiune în jurul cefei, gâtului și spatelui și poate experimenta episoade de diaree.

_______________________________

ATAC DE PANICĂ – TRATAMENT NATURIST

Fitoterapia poate oferi alternative naturale și sigure pentru medicamentele sintetice prescrise în anxietate și atac de panică, întrucât acestea din urmă dau dependență și pot avea efecte secundare nedorite.

Se pot folosi plante medicinale cu proprietăți sedative și anxiolitice, menite să ajute organismul să se relaxeze, atât la nivel psihic, cât și fizic.

• ceai mixt 1 – flori de tei, mușețel, lavandă și iasomie (recomandat în anxietate și insomnie);

• ceai mixt 2 – frunze de roiniță, flori și frunze de păducel, mâțișori de salcie sau frunze de rozmarin;

• ceai mixt 3 – sunătoare și talpagâștei (recomandat în claustrofobie și agorafobie);

• ceai mixt 4 – conuri de hamei și rădăcină de obligeană;

• ceai de rădăcină de valeriană (împotriva stresului);

tinctură de lavandă, păducel, valeriană, arnică, măceșe sau passiflora (de 60%);

• ulei eteric de lavandă, iasomie, salvie sau roiniță – se masează tâmplele și fruntea, sau se pulverizează în cameră (lavandă, trandafir, bergamotă, chiparos);

băi cu ulei eteric de lavandă, coada-șoricelului și cimbru – combat stările de neliniște, teamă, anxietate și iritabilitate;

• consum de țelină (bogată în fosfor) – reduce nivelurile hormonilor de stres;

suc de morcov cu măr – 1 pahar dimineața, 1 pahar seara, timp de 2 săptămâni;

• consum de varză, salată și crudități;

• consum de fructe de pădure – se fac cure de 3 săptămâni;

semințe de floarea-soarelui, semințe de susan, nuci, alune, banane și curmale.

_______________________________

Sursă: Ziarul Lumina, Prof. Univ. Constantin Milică, Tratamentul naturist al atacurilor de panică: http://ziarullumina.ro/tratamentul-naturist-al-atacurilor-de-panica-107624.html

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

    Adaugă comentariu

    Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.