MAGNEZIUL menține ARTERELE sănătoase și reduce riscul de HIPERTENSIUNE, ATEROSCLEROZĂ și DIABET

Un studiu recent a arătat că nivelurile mai mari de magneziu pot reduce riscul de hipertensiune arterială cu 50% și riscul de calcifiere a arterelor coronariene cu 42%.

Peste 70% din populația lumii suferă un dezechilibru între nivelurile de calciu și magneziu (10:1) la nivel celular.

Magneziu

Cercetătorii mexicani au testat beneficiile magneziului asupra a 1.300 de persoane cu vârsta cuprinsă între 30 și 75 de ani, fără boli cardiovasculare.

Rezultatele au arătat că, spre deosebire de persoanele cu cel mai mic nivel de magneziu (sub 1m97 mg/dl), persoanele cu cel mai mare nivel seric de magneziu (peste 2.18 mg/dl) aveau un risc mai mic de boli cardiovasculare:

– risc de hipertensiune arterială cu 48% mai mic
risc de diabet de tip 2 cu 69% mai mic
– risc de calcifiere arterială cu 42% mai mic

Un alt studiu amplu, efectuat pe 4.600 de americani pe o durată de 15 ani, a arătat că riscul de sindrom metabolic a fost cu 31% mai mic la persoanele care au avut cel mai mare nivel de magneziu.

[wcepe_products ids=’5194,10082′ button=’Cumpără aici’]

___________________________________________________________________________________________________

În baza dovezilor obținute de mai multe studii, cercetătorii sunt convinși de legătura dintre un nivel optim de magneziu și riscul de boli cardiovasculare.

Sunt necesare studii prospective pentru a stabili dacă hipomagneziemia (deficitul de magneziu) poate cauza dezvoltarea sau progresia aterosclerozei.

___________________________________________________________________________________________________

Potrivit NIH (National Institutes of Health), magneziul este implicat în peste 300 de reacții chimice în corp, între care menținerea funcției musculare și nervoase, menținerea ritmului inimii, menținerea oaselor puternice și susținerea sistemului imunitar.

Acest mineral este de asemenea necesar pentru controlul nivelului de zahăr din sânge și a tensiunii arteriale.

FDA admite importanța magneziului pentru sănătatea oaselor, dinților, sinteza proteinelor, reducerea oboselii și a stării de epuizare, echilibrul electroliților, metabolismul energetic, contracția musculară și neurotransmisia.

Un studiu publicat în Jurnalul European de Nutriție Clinică sugerează că pentru fiecare creștere de 50 mg de magneziu pe zi, riscul de cancer scade cu 7%.

___________________________________________________________________________________________________

Sursă: Prevent Disease, The Higher The Magnesium Level, The Healthier Our Arteries: http://preventdisease.com/news/16/031416_Higher-The-Magnesium-Level-Healthier-Our-Arteries.shtml

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.