Cel mai bun SOMNIFER natural

Tot mai multe persoane au început să sufere astăzi de tulburări de somn, întâmpinând dificultăți în a adormi, a rămâne în stare de adormire sau de a dormi în ciuda oboselii. Trezitul de mai multe ori pe noapte, trezirea foarte dimineață și somn neodihnitor sunt alte semne specifice insomniei.

Dificultatea de a adormi este cel mai frecvent simptom de insomnie la persoanele în vârstă. Când acest simptom se cronicizează, pot să apară numeroase probleme de sănătate, precum depresie, tulburări cognitive, randament scăzut, oboseală cronică sau diabet.

Lapte cu Miere Pentru Un Somn Odihnitor

Lapte cu Miere Pentru Un Somn Odihnitor

Lipsa somnului afectează major starea de sănătate și dispoziția. Din acest motiv este important ca aceste persoane să găsească metode naturale de îmbunătățire a capacității de a adormi.

Laptele cald este unul din cele mai vechi remedii utilizate pentru alungarea insomniei. În special în țările vestice laptele și alte produse lactate erau consumate înainte de culcare pentru îmbunătățirea somnului de noapte.

Cum ne ajută laptele să adormim și să dormim

Studiile științifice confirmă acest remediu. Produsele lactate conțin foarte mulți nutrienți care hrănesc și echilibrează organismul, în special calciu și triptofan, un aminoacid precursor al serotoninei și melatoninei, doi hormoni din creier care promovează somnul.

Serotonina este un neurotransmițător din creier care aduce creierul într-o stare de calm și liniște, potrivită pentru dormit.

Triptofanul induce o stare profundă de relaxare, iar serotonina se transformă în melatonină, un neurohormon implicat în reglarea ritmului circadian, care ajută la calmarea activității cerebrale.

Lapte cu miere sau fulgi de ovăz

Mult mai eficient decât laptele simplu este laptele combinat cu puțină miere sau fulgi de ovăz.

Laptele cu miere este de altfel un remediu antic, nu doar pentru insomnie, ci și pentru îngrijirea pielii. Mierea stimulează producția de insulină, și crește eliberarea de triptofan la nivelul creierului.

Încălziți laptele ușor (fără să-l fierbeți), și adăugați 1 linguriță de miere. Beți laptele cu înghițituri mici seara, înainte de culcare.

Ovăzul nu este doar un mic-dejun sănătos, ci și o gustare foarte bună înainte de culcare, pentru inducerea unui somn liniștit și odihnitor. Ovăzul este o sursă bună de carbohidrați complecși, care cresc biodisponibilitatea triptofanului.

Ovăzul conține mulți alți nutrienți care pot ajuta la calmarea sistemului nervos, relaxarea corpului și îmbunătățirea somnului: calciu, magneziu și potasiu.

Dacă aveți intoleranță la lactoză, puteți folosi lapte de soia în locul laptelui de vacă. Are de asemenea efecte benefice asupra somnului.

Sursă:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1788078/
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16195124
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4247642/

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

loading...

9 comentarii

  1. O sa probez . mare minune sa fie asa…

  2. As fi curioasa mare minune.

  3. laptele asta din cutii , pasteurizat de 4-5 ori ??? sa fim seriosi !! e mai sanatos un ceai de musetel sau de tei sau galbenele cu miere …., testat !

  4. AAdevarat , dar lapte de vaca

  5. Ca de fiecare data cele mai utile sfaturi …….aici le gasesc ! Va multumesc din suflet ! Va imbratisez cu drag si pretuire ! <3

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.