Pâine OSHAWA – rețetă

Vă prezentăm rețeta unei pâini din mai multe tipuri de făină, inspirată de renumitul regim Oshawa anti-cancer. Din categoria produselor vegetale, cerealele sunt cu siguranță cele mai nutritive și complete alimente.

Pâine Oshawa Rețetă

Pâine Oshawa Rețetă

Pâine Oshawa – rețetă

Ingrediente

• 4 părți de făină integrală de grâu
• 2 părți mălai
• 2 părți făină de castane comestibile
• 2 părți făină de hrișcă
• opțional: semințe de floarea-soarelui și stafide

Preparare

Într-un bol încăpător, amestecați cele patru tipuri de făină. Dacă nu puteți face rost de făină de castane, folosiți un alt tip de făină în loc (în aceeași cantitate). Adăugați semințele și stafidele (dacă doriți). Puteți folosi un mix de semințe. (Stafidele nu sunt recomandate în regimul celor bolnavi.)

Puneți puțină apă, amestecați cu o lingură, și începeți să frământați cu mâinile, până obțineți un aluat omogen.

Coaceți pâinea în formele dorite, unse în prealabil cu puțin ulei de măsline.

Această pâine este foarte grea, de aceea trebuie mestecată bine. Nu se consumă în cantități mari, deoarece este foarte sățioasă și hrănitoare.

Grâul integral este un aliment foarte hrănitor, motiv pentru care a și fost considerat și consumat ca un aliment de bază. Este foarte bogat în vitamine (A, B1, B2, B5, B6, B12, D, E, K și PP ) și minerale (magneziu, calciu, potasiu, fier, siliciu, zinc, mangan, cupru și cobalt). Conține proteine în proporție de 8-24%.

Hrișca este utilizată în regimul Oshawa anti-cancer. Conține proteine în proporție de 10%, săruri minerale de calciu, magneziu, fosfor, zinc, potasiu și fier. Este recomandată în regimul celor care suferă de afecțiuni cardio-vasculare, diabet sau cancer, precum și în alimentația vârstnicilor.

Hrișca se diferențiază prin alte tipuri de cereale prin gustul aromat și caracterul ei extrem de digerabil. Din acest motiv, este indicată în amestec cu grâu, care este mai greu.

Porumbul conține proteine, vitaminele B1, B2, E, F, K și PP.

Castanele comestibile sunt foarte energizante, remineralizante și nutritive. Conțin proteine în proporție de 4%, 52% apă, foarte multe săruri de potasiu, fier, magneziu, zinc, mangan și cupru, și cantități mari de vitamina C. Sunt indicate copiilor și celor vârstnici.

Sursă: „Vindecare și Purificare Prin Alimentație și Post”, Liviu Gheorghe, Tudor Ilie, Călin Ianța, Mihai Minoiu

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

loading...

2 comentarii

  1. Daca tot puneti o reteta punetio sa anteleaga lumea.Ce anseamna doua parti sau patru parti.De gramaj voi nu ati auzit.Atatea grame una atatea alta.

    • Depinde de ce cantitate vrea fiecare sa faca.Deci iti alegi 200gr ca fiind cantitatea ta,pe care o poti numi si “parte”……si atunci folosesti 200gr.din fiecare fel de faina…..din cauza asta le numeste părți ……mulțumesc

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.