Cel mai ușor mod să consumi pulberea de SPIRULINĂ, pentru o sănătate de fier (rețetă)

Dacă lumea ar ști că 1 lingură de spirulină pe zi poate crește imunitatea și reduce semnificativ riscul de cancer, infecții, boli de inimă și alte afecțiuni, cu siguranță ar decide să o includă în dieta zilnică.

Suc cu Spirulină

Suc cu Spirulină

Cum să consumi pulberea de spirulină – rețetă

Spirulina, această algă miraculoasă a antichității, denumită și alimentul viitorului, are un impact pozitiv drastic (puternic și rapid) asupra sănătății noastre. Cea mai indicată formă de consum a spirulinei este pulberea. Iată cum o puteți consuma:

Ingrediente

• ½ linguriță de pulbere de spirulină
• 50 ml de apă
• 150 ml de lapte sau suc

Preparare

Căutați un recipient (cu capac) pe care îl puteți agita. Puneți cei 50 ml de apă și pulberea de spirulină. Începeți cu o jumătate de linguriță de spirulină dacă nu ați mai consumat până acum spirulină, apoi, după o perioadă de acomodare, creșteți doza până la 1 linguriță sau 1 lingură pe zi.

Acoperiți recipientul și scuturați-l bine, până când obțineți un lichid vernil uniform, fără cocoloașe. Adăugați laptele (poate fi de vacă, de cocos, de cânepă, de migdale) sau sucul (poate fi de kiwi, mere, banane, pere, portocale, țelină, sfeclă, salată verde, pătrunjel etc). De pildă, amestecați spirulina cu această rețetă de suc: ½ banană, ½ pară, 1 cană de suc de portocale, sau: o mână de spanac + 1 kiwi + 1 banană + 1 cană de lapte sau iaurt.

[wcepe_products ids=’5930,7870,7868,2977′ button=’Cumpără aici’]

Ce conține spirulina

Spirulina este o algă marină verde-albastră foarte bogată în proteine, minerale, vitamine și carotenoide, antioxidanți care protejează celulele de daunele radicalilor liberi.

Este considerată una din cele mai concentrate surse de nutrienți: proteine, complexul de Vitamine B (inclusiv B12),Vitamina E, mangan, zinc, cupru, fier, seleniu și acid gama linoleic. 62% din compoziția spirulinei este formată din aminoacizi (proteine complete). Este atât de hrănitoare, încât o persoană ar putea trăi doar cu spirulină și apă.

Conține foarte multă clorofilă, care ajută la purificarea sângelui și creșterea imunității. Susține de asemenea procesul de absorbție a mineralelor și scade colesterolul. Datorită cantității mare de fier, este un remediu excelent pentru cei anemici, lipsiți de energie sau veșnic obosiți.

Studii privind beneficiile spirulinei

Studiile realizate în eprubetă și pe animale de laborator sugerează că spirulina stimulează sistemul imunitar prin creșterea producției de anticorpi, proteine care combat infecțiile și alte celule care îmbunătățesc capacitatea de apărare a corpului. Are proprietăți antivirale și anticancerigene, protejează împotriva reacțiilor alergice prin faptul că oprește producția de histamine, substanțe care produc simptomele alergice (rinoree, lăcrimare excesivă, urticare), și ajută la combaterea infecțiilor și a bolilor cronice.

În studiile de eprubetă, spirulina stimulează creșterea bacteriilor bune (probiotice), care sunt distruse de antibioticele sintetice. Aceste teste au arătat că spirulina este eficientă și împotriva virusului herpetic, virusului HIV și a gripei.

Studiile preliminare sugerează că spirulina poate proteja împotriva leziunilor ficatului la persoanele cu ciroză hepatică (insuficiență hepatică).

Contraindicații și precauții

Deși este un supliment sigur, chiar și în doze mari, spirulina poate fi contaminată cu substanțe toxice, numite microcistine sau anatoxine, și poate absorbi metalele grele din apa în care au crescut (de pildă mercur). Din acest motiv, specialiștii recomandă procurarea spirulinei dintr-o sursă sigură, de calitate.

Persoanele care suferă de fenilcetonurie (o boală metabolică rară) nu trebuie să ia spirulină, nici cele care au o boală autoimună, precum scleroza multiplă, artrită reumatoidă sau lupus, deoarece spirulina poate stimula sistemul imunitar și agrava boala.

Folosiți suplimentele nutritive doar la indicațiile unui medic specialist, mai ales dacă sunteți însărcinată sau alăptați.

Sursă: http://umm.edu/health/medical/altmed/supplement/spirulina

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

loading...

6 comentarii

  1. De unde se cumpara spirulina? ??

  2. EU AM CONSUMAT PASTILE SUNT FOARTE BUNE !!!!!1

  3. as vrea sa stiu daca este diferenta intre Spirulina si Chlorella. Care din ele e mai buna?

  4. eu am spirulina cu catina pastile

  5. DE. CE SA //BEI. SPIRULINA ??? MANINCA mai. bine direct. si normal ??? produse //BIO// direct de lla. /GRADINAR/????sfecla. de toate culorile. ,spanac,rucola ,gulie,castravete, etc. TOATE adevarate ,,,,fructe. si legume originale //VERO// !!!!?!?!?!..Ar. fi mai bine sa ne. dea mai. multe retete din arta culinara locala //IN PRESA. LOCALA!?!?!?!…..//.in cutia postala. ,exemp.KAUFLAND,PROFi.,AUCHAN,BILLA,SA ne dea //EDUCATIE ///CULINARA///!!!!!!!??????…..ca. majoriratea oamenilor. mininca. //DEZORDONAT//!!!!!!!……??????…

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.