3 sfaturi pentru a reduce inflamația abdominală și balonarea

Nutriționista spaniolă Sandra Monino ne oferă 3 sfaturi pentru a scăpa de inflamația abdominală.

Inflamația abdominală se poate resimți sub formă de balonare, abdomen umflat, senzație de plenitudine excesivă.

3 sfaturi pentru reducerea inflamatiei

3 sfaturi pentru reducerea inflamatiei: Nutricionat / Veckstock

3 sfaturi pentru a reduce inflamația abdominală și balonarea

Pentru a reduce inflamația de la nivel abdominal trebuie să acordăm mai multă atenție alimentației. Nu contează doar ce mâncăm, ci și cât și când mâncăm.

Sfatul nr. 1

Primul sfat, pe care ni-l oferă Sandra este să face pauze metabolice. Acestea se referă practic la pauze alimentare.

Trebuie să avem cel puțin 3 ore de pauză între mesele din timpul zilei. iar între cină și micul-dejun minim 12 ore.

Sandra spune că, în acest interval, organele noastre iau o pauză de la digestie pentru a se ocupa cu alte sarcini, precum detoxifierea.

Mâncatul des afectează procesul de curățare și regenerare pe care corpul îl face în mod natural atunci când nu mai mâncăm. La modul ideal, ar trebui să luăm masa odată la 4-5 ore.

Sfatul nr. 2

Al doilea sfat se referă la evitarea zahărului și îndulcitorilor. Sandra este de părere că îndulcitorii sunt mai răi decât zahărul, deoarece au efect pro-inflamator. Îndulcitorii sunt compuși chimici, izolați, rafinați, care provoacă inflamație.

Abuzul de produse gen „zero” zahăr trebuie eliminate din dietă. Acestea se află la baza multor patologii digestive atât de des întâlnite în zilele noastre.

Sfatul nr. 3

Al treilea sfat este pro-activ și îndeamnă la creșterea consumului de pește. Cel mai bun este peștele marin sau peștii răpitori.

Aceștia trebuie incluși în dietă cel puțin o dată pe săptămână. Conțin Omega-3 – un tip de acizi grași esențiali care acționează ca un antiinflamator natural.

Tot legat de dietă, este important să reducem aportul de uleiuri de semințe care sunt intens rafinate și procesate. Acestea sunt bogate în Omega-6 – un tip de grăsimi cu rol pro-inflamator.

Pe lângă zahăr și uleiurile vegetale trebuie să diminuăm și consumul de gluten. Foarte multe persoane au reacții adverse la această proteină gluteică din cereale.

Glutenul se face ca un lipici în intestinele noastre, care inflamează și împiedică absorbția optimă a nutrienților din alimentele ingerate.

Articole similare

Pe site-ul nostru puteți găsi și alte articole utile pe această temă:

12 factori declanșatori ai inflamației cronice + soluții naturale
Dr. Marius Sava: Dacă mâncăm fără zahăr dăm burta jos, scade inflamația, crește imunitatea, scade riscul de cancer
Opriți consumul acestor alimente care vă inflamează organismul – cu ce să le înlocuiți
Băutura mea antiinflamatoare preferată din toamnă până primăvară – dr. Nicoleta Lupașcu

Sursă articol: Sandra Monino, 3 Consejos de una nutricionista para reduci el hinchazpn abdominal, Nutricionat: https://www.instagram.com/p/C3iuqgotz-J/

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

[bws_google_captcha]