Luptă împotriva DEPRESIEI și ANXIETĂȚII cu arme NATURALE

Articol scris de Ana-Maria Postolache

Anxietatea, insomnia și depresia pot fi combătute prin mijloace naturale: dietă sănătoasă, uleiuri esențiale, suplimente alimentare și plante medicinale.

Remedii naturale depresie anxietate

Remedii naturale pentru depresie și anxietate

• Difuzați uleiuri esențiale cu efect calmant și antidepresiv, precum ulei esențial de lavandă sau de mușețel.
• Faceți băi calde de 15-20 de minute cu uleiuri esențiale relaxante.
• Masați tălpile cu un amestec de ulei vegetal și ulei esențial de busuioc, lavandă sau lămâie.
• Beți o cană de ceai de mușețel cu nucșoară sau cardamom înainte de culcare.
• Luați un supliment cu melatonină pentru a adormi mai repede.

Alimente cu efecte calmante și relaxante 

Dieta are de asemenea un rol important în combaterea stărilor depresive, a stresului și a tulburărilor anxioase. Live Green Magazine ne prezintă cele mai eficiente alimente în acest sens:

Afine – combat producția de cortizol – principalul compus eliberat în timpul unei perioade stresante.
• Piersici – au efecte sedative naturale; reduc stresul și anxietatea și pot potoli apetitul de dulce în situații de stres.
Acai – aceste fructe exotice sunt bogate în fitonutrienți care stimulează buna-dispoziție; ajută la arderea grăsimilor și la scăderea în greutate.
Cacao – pudra de cacao crudă/naturală este bogată în flavonoide, antioxidanți cu efecte relaxante puternice; conține și fenetilamină – o substanță care îmbunătățește starea de bine.
Pulbere de maca – conține un fitonutrient care combate depresia și anxietatea; rădăcina acestei plante este la fel de eficientă ca antidepresivele sintetice, fără să producă efecte secundare sau dependență; poate fi administrată sub formă de ceai sau presărată în diverse preparate.
• Spanac – această verdeață este bogată în magneziu, un mineral care îmbunătățește răspunsurile la stres și previne creșterea tensiunii arteriale.
Semințe de floarea-soarelui – sunt bogate în acid folic, o vitamină care ajută corpul să producă dopamină (un neurotransmițător care controlează răspunsurile emoționale).
• Nuci – 30 g de nuci pe zi previn creșterea tensiunii arteriale și țin sub control nivelurile de anxietate.

Medicii și oamenii de știință au emis ipoteza că sănătatea mentală este conectată la sănătatea intestinală. Cercetătorii cred că bacteriile intestinale au un rol critic în tulburările de anxietate, schizofrenie sau autism.

Persoanele care suferă de depresie, anxietate sau alte tulburări de dispoziție pot încerca în acest sens un tratament cu probiotice, la sfatul medicului.

Nu trebuie exclusă componenta duhovnicească. Spovedania, Împărtășania, participarea la slujbele Bisericii, postul și rugăciunea pot ajuta la liniștirea sufletului și a gândurilor. 

Cumpără de aici:

Sursă: UHN STAFF, „How to Beat Depression Naturally: News Bulletin for October 4, 2013″, articol publicat pe site-ul University Health News Daily, în DEPRESSION: https://universityhealthnews.com/daily/depression/how-to-beat-depression-naturally-news-bulletin-for-october-4-2013/

Cautari:
    ulei esential impotriva depresiei |

Citeşte mai multe despre:

*Sfaturile și orice informații despre sănătate disponibile pe acest site au scop informativ, nu înlocuiesc recomandarea medicului. Dacă suferiți de boli cronice sau urmați tratamente medicamentoase, vă recomandăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a începe o cură sau un tratament naturist, pentru a evita interacțiunea. Prin amânarea sau întreruperea tratamentelor medicale clasice vă puteți pune sănătatea în pericol.


Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.