Lista Neagră a Alimentelor Nesănătoase

Mai mult ca oricând, consumatorul modern poate să aleagă dintr-o gamă variată de produse alimentare, unul mai atractiv decât altul. De multe ori însă, papailele noastre gustative sunt cele care iau decizia finală în locul nostru. Şi din nefericire, ele aleg mereu alimentele cu gustul cel mai provocator.

Produsele create şi procesate astăzi nu au fost verificate de nimeni. Ele sunt testate direct pe noi. Strămoşii noştri deţin secretul sănătăţii şi de la ei trebuie să furăm reţetele cele mai bune.

Lista Neagră a Alimentelor Nesănătoase

Poate vei fi surprins să descoperi adevărata faţă a produselor pe care le mănânci pentru desfătarea gustului. De la sarea rafinată sau iodată şi pâine albă, până la uleiul de soia şi de rapiţă, ingredientele promovate astăzi pot fi înşelătoare.

Grăsimile

Nu doar carnea care conţine grăsimi ne poate afecta, ci şi toate celelalte grăsimi de origine alimentară care derivă de aici: laptele, smântâna şi brânza grasă sau uleiul în exces. Dacă se mănâncă produse din carne, se recomandă fierberea sau uscarea foarte bine prin prăjire. Acest proces va ajuta la eliminarea sângelui care dăunează sănătăţii. Se poate prepara un meniu din carne bine prăjită şi fructe ca garnitură.

Alimentele conservate

Toate produsele conservate sunt de fapt alimente moarte care aduc în organism bacterii, toxine şi paraziţi. Se rcomandă ca mâncarea să fie gătită de la o zi la alta. În cazul celor bolnavi, mâncarea trebuie să fie consumată imediat, proaspătă.

Produsele rafinate

Nu trebuie să ignorăm de asemenea adevărul despre alimentele rafinate, şi anume că acestea strică procesele metabolice din organism:

• Făina şi pâinea albă – se recomandă în schimb făina şi pâinea integrală
• Uleiul dublu rafinat şi margarina– se recomandă în schimb uleiul presat la rece
• Zahărul alb rafinat – se recomandă zahărul brun, din trestie de zahăr
• Orezul decojit – se recomandă în schimb boabele nedecorticate
• Laptele omogenizat – se recomandă în schimb laptele pasteurizat sau fiert

Produse care fermentează

Unele produse naturale au efect de fermentare, mai ales cele crude consumate pe nemâncate care afectează stomacul şi sistemul digestiv. Se recomandă opărirea legumelor, iar crudităţile se vor consumă în a doua parte a zile, şi niciodată la masa de dimineaţă, pe stomacul gol. Se recomandă consumul de lichide în timpul mesei pentru a evita îngroşarea sângelui. Se vor evita mâncărurile reci sau fierbinţi la felul întâi.

• Fasolea boabe şi soia – care fierb greu
• Fructe şi legume care nu s-au compt deplin (morcovi), cereale verzi
• Varza, murăturile, conopida
• Pâinea şi alte produse proaspete cu drojdie
• Mustul, sucurile şi fructele acidulate

Excesul de alimente

Surplusul este unul din factorii care produc tulburări la nivel intern. Nici un aliment nu trebuie consumat în cantităţi mari. De asemenea, trebuie evitate amestecurile de multe alimente la o masă, pentru că ele nu pot fi digerate odată. Se recomandă evitarea produselor concentrate sau diluarea lor.

• Sucuri naturale şi concentrare din sucuri
• Pastilele, vitaminele şi mineralele chimice: calciu, fier, magneziu, iod
• Sarea (care conţine iod), pasta de dinţi şi apa potabilă (care conţin fluorid)
• Zahărul în exces, zaharina şi alte substituente de zahăr (fructoza sau aspartamul)
• Vinuri tari nediluate şi proteine multe
• Cafeaua, ciupercile, caşcavalul

Aceste informaţii au scop informativ, ele nu înlocuiesc recomandarea medicului sau a personalului medical autorizat. Nu folosiţi aceste informaţii pentru auto-diagnostic sau auto-tratament.

Citeşte mai multe despre:

Ți-a plăcut acest articol? Share pe:

1 comentariu

  1. CU ELE MA VOI DESFATA SA NU MA INJURE PAMANTUL CAND O MANCA SI EL SI SA ZICA: EU TE’AM HRANIT CU CE A FOST MAI BUN SI TU VII GATA SCHELET?

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.


3 + 7 =

X