Clicky

Tărâțe de Ovăz Beneficii – Slăbit, Colesterol, Diabet, Constipație

Persoanele care sunt preocupate de problema colesterolului sau a greutății, precum și cele care suferă de diabet, afecțiuni cardiovasculare sau digestive, ar trebui să ia în considerare adăugarea tărâțelor de ovăz în dieta lor zilnică. Tărâțele de ovăz sunt un super-aliment, bogat în fibre și o multitudine de alte substanțe nutritive importante pentru sănătatea noastră.

Tărâțe de Ovăz Beneficii - Slăbit, Colesterol, Diabet, Constipație (sxc.hu)

Tărâțe de Ovăz Beneficii – Slăbit, Colesterol, Diabet, Constipație (sxc.hu)

Tărâțe de ovăz – Conținut nutrițional

O cană de tărâțe de ovăz furnizează 31% din doza necesară de seleniu (un mineral esențial pentru imunitate), 23% din doza zilnică recomandată de fibre, 14% din necesarul de proteine, 8% din procentul de carbohidrați, precum și Vitamina E, vitamine din complexul B, fier și fosfor. Nu conțin calorii, colesterol sau sodiu.

Tărâțe de ovăz - Beneficii

Tărâțele de ovăz detoxifică organismul, îl fortifică, scad nivelul de colesterol, trigliceride și zahăr din sânge, ajută la menținerea greutății optime și la prevenirea bolilor cardiovasculare.

1. Scăderea colesterolului

Un beneficiu major al tărâțelor de ovăz este capacitatea de a reduce nivelul colesterolului. Studiile au arătat că beta-glucanul, principala fibră solubilă din tărâțele de grâu a ajutat la scăderea colesterolului total și a celui rău. Tărâțele de ovăz ajută de asemenea la reducerea cantității de colesterol absorbit din alimentele pe care le consumăm. Acest lucru contribuie la prevenirea acumulării de plăci bacteriene în artere.

2. Prevenirea bolilor cardiovasculare

Un al doilea avantaj al tărâțelor de ovăz este prevenirea bolilor de inimă. Într-un studiu efectuat pe persoane cu un risc crescut de boli coronariene, cercetătorii au constatat că acest produs, prin reducerea nivelului total de colesterol și de colesterol cu densitate scăzută, poate combate ateroscleroza, hipertensiune arterială, atacul de cord și accidentul vascular cerebral.

3. Adjuvant în diabet

Tărâțele de ovăz au capacitatea de a produce o îmbunătățire pe termen lung a nivelului de zahăr din sânge după p masă. Acestea încetinesc digestia de glucide și reduc rata absorbției zahărului în sânge. Tărâțele de ovăz pot inclusiv crește sensibilitatea la insulină, fapt care îi ajută foarte mult pe diabetici.

4. Tărâțe de ovăz pentru slăbit

Cura de slăbire cu tărâțe de ovăz este foarte eficientă, și multă lume o confirmă. Fibrele din tărâța de ovăz stimulează pierderea în greutate prin inducerea senzației de sațietate. Fibrele întârzie absorbția și digestia alimentelor, amânând astfel senzația de foame. Tărâțele de ovăz ne împiedică să consumăm mult calorii și produse care îngrașă. Unul din cele mai populare meniuri pentru slăbi este bazat pe tărâțe de grâu și iaurt la micul dejun.

5. Constipație

Devenim constipați atunci când din dieta noastră zilnică lipsesc fibrele sau atunci când nu consumăm suficiente lichide. Fibrele din tărâțe de ovăz stimulează tranzitul intestinal și mențin scaunul moale. Acest lucru este important pentru persoanele afectate de constipații frecvente. Într-un studiu efectuat de canadieni, s-a demonstrat că adăugarea de tărâțe de ovăz în dieta de zi cu zi a adus subiecților o îmbunătățire a consistenței și frecvenței mișcărilor intestinale.

Cum se pot consuma tărâțele de ovăz - Rețete

Tărâțele de ovăz se găsesc la toate magazinele naturiste. Pot fi preparate ca o cereală, amestecând 1 parte de tărâțe de ovăz și 2 părți de apă fierbinte sau lapte. Sau le poți adăuga în iaurt, brânză de vaci sau smoothie-uri.

Tărâțele de ovăz se pot include și în omletă, în salate, în produse de patiserie sau panificație. Se pot face biscuiți, clătite sau brioșe cu tărâțe de ovăz. Se pot folosi în loc de pesmet la chifteluțe sau burgeri, sau se pot amesteca în supe și tocănițe.

Cautari:
    tărâte de ovăz | tarate de ovaz proprietati | tarata de ovăz | Tarite de ovaz proprietati | tarite de ovaz constipatie | apa de tarate de ovaz beneficii | tarata de grau cum se ia pentru scaun daca am diabet pot consuma tarîa | taqate ovaz benefici | pentru ce este buna tarata de ovaz | ovaz beneficii |
loading...

7 comentarii

  1. un articol finteresant! si eu consum zilnic la micul dejun si chiar la uele desrturi!

  2. Dimineata cu iaurt si scortisoara…face minuni!

  3. si eu tot dimineata la iaurt!

  4. daca nu bei 2 litri de apa e inutil. ..

Adaugă comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

Răspunde corect la următoare operație aritmetică *